Please click~~~

11/06/2011

代發:尋貓啓事

以下係一個朋友既尋貓啓事,各位有消息既話請儘快通知貓主。Thanks~~

_____________________

請問有冇人係10月28號之後收養左隻灰色波斯貓:
顏色:灰
品種:金吉拉
性別:女

本人長期係外國讀書, 而因為某D原因而家MIMI 俾左人收養, 但係其實我一路都想拎返佢/見返佢, 希望大家可以幫幫小女手

大家可以 add 我 FACEBOOK GROUP , ADD 自己, 同埋ADD 埋你D 朋友, 因為MIMI 俾左邊個收養真係完全冇頭緒, 所以希望不分年齡, 只要係住係香港都ADD 一ADD 就可以架啦, 因為可能養緊MIMI 0既屋企冇人有FACEBOOK

同埋如果有人向你地提起, 最近你朋友收養左隻貓, 可唔可以幫我多口問問係唔係灰色波斯貓, 女仔呢?

又如果大家係邊到見到類似呢種品種嘅貓都CONTACT 我, 等我睇下係唔係MIMI?

或者如果而家睇緊呢篇文 0既你, 就係養緊MIMI 嘅你, 我希望你可以跟我聯絡

如果你冇意俾返MIMI 我, 你放心!!我絕對唔會同你爭, 我只係想見MIMI 最後一面


但係如果你決意唔要MIMI, 咁可唔可以俾返我,等我可以係返佢身邊?

麻煩咁多位, 幫幫手, 十分感激, 萬分感激!!

我個聯絡 EMAIL 係 - 
mimi_please_comes_back@hotmail.com

或者去我個 group 留言都可以!!  我個group 有更加多0既相!!
http://www.facebook.com/groups/299751616710579/299844890034585/



No comments:

Post a Comment