Please click~~~

11/05/2011

世界真細小

前一排我表妹話我知佢有一個同事原來一直有睇我個 blog (Hi 表妹同事 ~)。

之後今日搭車,原本合埋眼既我,突然聽見好熟既一個響聲.... AppNavi 遊戲開始既聲音!!一睇發現隔離位玩緊 Shogi Player/ 礙事的棋手,解緊 password... 之後佢篤左一陣,上網走黎睇我個 blog ..... 其實小事一樁,但白痴地有種無名感動....

話時話,點解呢排咁多人問番棋手個 game 呢??

8 comments:

  1. 可能呢個game d pwd比較難解(對我呢講係,哈哈)

    ReplyDelete
  2. 有人欣賞自己嘅野係好感動架~有種被認同嘅感覺^^

    支持支持

    ReplyDelete
  3. 就算自己完成,之後都會上嚟睇吓。寫嘢係好花心機,自問無咁嘅恆心,所以衷心希望您可以繼續同我地分享,謝謝。

    ReplyDelete
  4. 因為appnavi free左棋手:0不過佢唔係不嬲都free架咩:@

    ReplyDelete
  5. 多氏:D
    樓上戈個都係我呀
    記吾記得我呢
    响yahooblog度戈個雷邪噜呀XD
    blogger好難用._.

    ReplyDelete
  6. 我梗係記得你啦 雷邪嚕, 你係我 yahoo blog 既開山朋友仔嘛,你呢排點呀? 有冇打機?

    ReplyDelete