Please click~~~

1/21/2012

龍年行大運

年廿八洗邋遢,今日都有執吓野,主要係換晒上次我淘寶番黎既植絨衣架,換左既一截衣櫃變得好整齊,之前掛到變形既衫而家都可以掛起後有番個形,開心~可惜,嗰一百個衣架只夠掛我三分一掛响到既衫.....

每年慣例都會用鼠尾草薰吓間屋

仲有半個鐘就係年廿九,剛剛去完旺角行花市,人山人海,迫迫吓推推吓就行完,冇買到野。本身想買盤花,但响咁多人既情況下行都唔太行倒,實在唔敢再托多盤花走。行完花市差唔多十點幾,仲有好多人剛剛先開始去,雖然人多,但好有過年氣氛 =)

話咁快就到龍年,先同大家拜個早年,祝大家:

心想事成   身體健康   笑口常開

4 comments:

  1. 新年快樂~我都有淘植絨衣架,真係好好用,d衫個肩膀位無再叉晒出黎~

    我尋日去沙田行花市,可能仲早唔係好多人,買左d得意揮春同一小盤五代同堂,今年屋企終於多返d新年氣氛,哈哈

    ReplyDelete
  2. 新年快樂呀 Agnes~ 恭喜發財,祝你青春常駐,龍馬精神,財色兼收啦~

    ReplyDelete
  3. 恭喜發財呀dor,最緊要身體健康呀如果唔係點出攻略呀哈哈~
    Prank house今日免費,你好似無dl呵?!

    ReplyDelete
  4. 多謝 Jennifer, 大家咁話,最緊要身體健康 ^.^
    Prank House 我而家去 download 先~

    ReplyDelete