Please click~~~

1/27/2012

Being Alone...

鍾意一個人去行街,尤其真係想買野既時侯特別鍾意自己去 shopping,有時放工或者放假响屋企突然想去行街,都會自己死出去行幾個鐘,就算咩都買唔倒都好開心,好 relax。

有時自己遊盪中朋友打黎,知我自己一個話要黎陪我,我都會推左,享受自己一個人既時間...

一個人去睇戲,唔駛等其他人等閒或者對同一套戲有興趣先睇 ;一個人去旅行,唔駛同其他人夾時間,夾 budget, 夾興趣... 當然好多時會比二人同行價貴;一個人留响屋企,可以靜靜哋睇書,睇歌,睇收音機,打機,鍾意瞓幾個鐘,瞓醒覺再揾食,咁樣過一日其實好 relax ; 一個人去行街, 唔駛人等我我等人,睇啱鐘意留幾耐試幾耐都得;一個人食飯, 好多時都唔駛等位,就算等都係等一陣,特別係日日都咁旺場既壽司舖。

當然自己都鍾意同朋友一齊吹水食飯行街,但有時太多呢啲 gathering 同 function 既時侯,會特別掛住一個人獨處既時間。

曾經有朋友話覺得我好怪,又有朋友話點解唔約佢,我只能答一句 ﹣ 我係自閉宅女囉~

點解突然寫篇咁既野?因為上星期有一日放工自己走左去行街,中途走左去食壽司做晚餐,隔離座左對年青拖友,女既用一把自以為好細聲既卡通聲(但我都聽倒既音量)同佢男友講:個女仔(即係我)自己一個人食野好慘呀,好彩我有你陪咋.... 聽佢講野真係聽到毛管戙,堅想回佢一句:同你食我寧願自己一個人食...

4 comments:

  1. 最後笑死我
    唔識享受一個人既時間,係悲哀
    就算而家日日都忙做FYP,但至少係一個人

    ReplyDelete
  2. PikachuEXE - 努力加油完成你個 FYP 啦~

    ReplyDelete
  3. 有沒有試過一個人去旅行?

    ReplyDelete
  4. 洛欣,以前响法國讀左一年書,間中都會自己去附近既鎮玩

    ReplyDelete