Please click~~~

1/15/2012

是我錯了... ... 嗎?

今日去一間間中都光顧既茶餐廳,叫左一個蒸肉餅,一個小菜,飲完餐湯,等左一陣小菜就到了,食吓食吓,小菜食完肉餅仲未到,於是隨手叫個待應阿姐想叫佢幫我睇吓係咪漏單,我都未講完:麻煩幫我跟下碟蒸... 阿姐望左我一眼,頭也不回,一邊走一邊大聲講左句:蒸野係要等架啦

本來都忍左佢,點知轉頭佢‘飛’左碟蒸魚黎 (真係飛,因為個蒸魚碟係飛離左個墊底碟四分一),頭也不回又想走。我大聲同佢講,我冇叫蒸魚,佢答都唔答,回番兩步拎左碟魚走....

何解叫佢跟單佢望都唔望就走左去,大嗌 “蒸野係要等架啦”就當答左我,求求其其又飛碟野過黎就當係交差?佢跟本當我透明。

嗰刻我忍唔住大聲同佢講:你唔好走住,你跟本唔知我叫咩追咩單你點解唔望吓我張單先?點解我同你講幾轉野你都完全唔理我當我透明?

但阿姐再次唔理我... 走左去!!!

由於呢間茶餐廳都食左幾年,老伙記都認得我同我朋友,有一個走黎問咩事,我講番佢知,老伙記話呢個侍應好少做樓面,唔好意思,我請你飲杯野下火啦... 說時遲那時快,個阿姐又行過,講左句:我冇錯喎,佢追單我咪去追囉,咩事啫

自問呢幾年已經收火,但EQ係負數既我,忍唔住對佢連珠爆發... 呢個阿姐應該係我呢兩年內唯一一個令我發火既人。另外有兩個老伙記都走黎調停,又話送湯又代佢道歉,但我堅持要個阿姐自己道歉,我唔係想要便宜,唔駛佢地送任何野。結果,過左十幾分鐘阿姐比人拉左過黎道歉左一句就走左,我都冇再理佢......

走時見佢比人調左去收銀,我望左佢一眼就走左出去。朋友比完錢,行出黎同我講,佢邊收錢邊响到喊... 隔左陣朋友淡淡然問左我一句:其實你想要咩結果....

嗰一刻,我腦入面不停諗其實我係咪真係過份左... 其實自己為啖氣何苦令人地咁唔開心.... 人地都係打份工啫....

後悔 ing....

8 comments:

  1. 下?但佢咁既態度真係唔得喎
    道下歉都要喊?
    咁點解會做樓面?

    ReplyDelete
  2. 事實係,如果無人好似你咁有勇氣將問題講出黎,到頭來吃惡果既會係間餐廳。

    每個人都要對自己做錯既事負責任。如果個阿姐係覺得自己真係無錯既,比人炒左都唔應該喊。

    香港現在沒有幾多人好似你一樣有話直說,所以我倒欣賞你。

    ReplyDelete
  3. PikachuEXE: 可能阿姐其實係做收銀唔係做樓面,可能佢係新入職... 唔知呢...

    ReplyDelete
  4. Kojason, 以我既性格點都會出聲,但應該用好少少既語氣同態度... 自己檢討中...

    ReplyDelete
  5. 我都同意kojason, 係個阿姐自己有問題在先,其實作為一個顧客,你大可以唔出聲以後唔再幫襯,由佢繼續鬧走晒d客,你同佢地講個問題所在,佢地應該多請你令佢地知有咩要改善

    同埋個阿姐喊唔係因為你既語氣or態度,佢只係唔順氣比老細話,如果係因為你既語氣or態度, 喺你話佢個陣佢應該己經喊左啦

    唔係你既問題,不需後悔

    ReplyDelete
  6. 劉華都話:今時今日咁既服務態度係唔夠架!
    你無錯,佢咁既態度,你唔話佢都實有人話佢,佢應該慶幸你肯出聲,越早有人投訴,就越少人受到咁既待遇,佢個名都無咁臭。

    ReplyDelete
  7. 彌賽亞,我嘈完阿姐都有諗過即刻上 openrice 寫衺佢架.. 但冇做到 :P

    ReplyDelete