Please click~~~

1/23/2012

AppNavi: Prank House - 3D (USD1.99) ~ 1月22日起限時免費~

11 January 2012

AppNavi 一日出左兩個 paid apps, 呢個又係 3D, 再次決定等佢免費!

Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/escape-game-prank-house/id490957243?mt=8

23 January 2012

兩星期唔夠就免費了, yeah~ AppNavi 農曆年送禮~

3D 畫面唔錯,場境都算多,有兩組呃人提示擾亂視線之外,其實尚算合情合理,唔錯既一個遊戲~

主角自駕遊迷路,見一間屋打算入去問路,點知一入去就被困,要自救逃出。走出後見一對年老夫婦,主角仲敢死收人禮物,番到去睇倒原來該對夫婦係著名建築師,整間屋出黎自娛娛賓~


20 comments:

  1. 玩完了!好玩!不過麻煩咗啲!

    ReplyDelete
  2. Annie, 新年快樂~ 今次呢個感覺上比上次個 strange house 好少少勒 :P

    ReplyDelete
  3. 唔知點解打唔到雪櫃個密碼- - 我已經睇左電腦同嗰四個羅馬數字咖喇都係唔俾我打密碼

    ReplyDelete
  4. 我打唔到結他個密碼呀 :(
    我睇左EASYHOUSE同YOU CANNOT架啦~

    ReplyDelete
  5. OH原來我開左盤水所以唔得~

    ReplyDelete
  6. 比個內角和考起....
    YOU CANNOT個英文怪怪的,睇完個PINK ONLY先諗到

    ReplyDelete
  7. 佢入密碼嗰啲位真係好煩! 成日都唔知點解入極都error! 明明做晒要做嘅動作,又冇開盤水,都係入唔到結他個pw ,激死人呀

    ReplyDelete
  8. Shadow124: 四個羅馬字都要 zoom 埋去睇,見話係奇怪符號咁....

    ReplyDelete
  9. maryl, 我都唔知盤水原來同結他密碼位有關 :P

    ReplyDelete
  10. GinSon, 內角和我都 'kick' 左好耐...

    ReplyDelete
  11. 我原本都睇哂羅馬字但開唔到雪櫃~~原來電櫃要先插電

    ReplyDelete
  12. Shadow, 你試吓插左雪櫃電掣先丫

    ReplyDelete
  13. 大頭媽媽,我剛重玩都發現左呢個關鍵 :P

    ReplyDelete
  14. 無錯 係要插電先 lol 終於ko左 唔該晒dor and 大頭媽媽 :D

    ReplyDelete