Please click~~~

1/08/2012

海洋公園 ﹣ 生日免費之旅

母親大人為左享用海洋公園一年一度既生日免費入場優惠,召喚左全家陪佢去 ‘行’,冇錯,只係行,因為同行六人除左我冇人玩機動遊戲或者坐吊車.....

生日優惠除左生日既本人免費之外,同行其中一人都有半價 (優惠至2012年8月31日),仲有幾張 coupon 園內食野有一次性八折,購物滿 200 平少少咁。



入到樂園,一望地圖覺得比記憶中大左好多,中間個大水池係咪好多年前已經有呢?真係唔記得。但呢個熱氣球應該我細個時未有:


至於大門前呢個水池,夜晚多左個燈光滙演,係咪 ‘參照’ 迪士尼呢?




海洋公園當然唔少得去睇熊貓啦:



新出機動遊戲,排長龍,成村人得我一個想玩,冇理由叫佢地咁多個等我一個... 所以冇玩 >.< 行過聽見啲人嗌到癲左,好想玩呀~~~~


比起充滿好多奇怪史前大魚同生物既海洋館,我比較鐘意呢個七彩繽紛既水母館~


可能剛過聖誕,園內仲有唔少聖誕裝飾,每到正點正門同 x'mas photo spot 都有人造飄雪添... 但只限幾分鐘,只影要快快快。


重臨多年冇去既海洋公園,感覺比記憶中既大左,多左設施。而家多左個火車仔,唔駛排餐死搭吊車上山之餘仲快好多。

最大分別,應該係我細個時去過幾次,都係人煙疏落,而家就成個園都係人,當然強國同胞佔大多數 ; 最重要係我上次去,daddy 都有同行... 但唔經唔覺佢已經過身三年幾... 

其實一家人輕輕鬆鬆玩一日,已經好難得,當然正價 HKD280 一個人入場,都唔可成日去啦。



2 comments:

  1. 我起碼十年無去過
    第一貴,第二無咩好玩,第三多強國遊客

    ReplyDelete
  2. 我都差唔多十幾年冇去喎 :P

    ReplyDelete