Please click~~~

1/05/2012

AppNavi: The Summer Cottage 盛夏的別墅 (Free)

多謝 GinSon 仗義出手寫攻略 ^.^ 改左少少, 希望唔好介意~ 

尋好夜番屋企,又凍又眼瞓,熄電腦响床玩好快就玩完。但係今日睇寫攻略時重玩,見要 update 就update 左... 但尋晚玩木琴時用既 Twinkle Twinkle Little Star 再過唔倒 !!! 試左幾次,換第二首歌 zoom zoom 先過倒.... 

劇情:朋友相約去海邊小屋渡期,點知去到唔見人,仲比人反鎖屋內... 逃出後發現朋友都在屋外,原來主角生日,朋友安排了一個 surprise party~








15 comments:

  1. 今次好易咋,易過雙子的惡作劇好多,
    你應該唔洗五分鐘就會搞掂,哈哈

    ReplyDelete
  2. Send左攻略比你,專心寫劇情啦

    ReplyDelete
  3. Queenie, 我比個木琴玩左好耐....

    ReplyDelete
  4. 有更新喇,因為之前琴嗰度有bug

    ReplyDelete
  5. haha, 佢 update 完我反而過唔倒

    ReplyDelete
  6. 我一開始已經用zoom zoom所以無發現有問題,正解應該係首歌似蜜蜂聲。我睇你用twinkle little star等我以為隨便一首都得,原來係bug

    ReplyDelete
  7. 敲琴令我諗起 Antrim Escape :P

    ReplyDelete
  8. sarah 你試吓入左 So Fa Mi, 睇多次張提示紙,再入 Re Mi Fa Re Do

    ReplyDelete
  9. 請問下,我輸入了密碼512,已說ok,但密碼櫃開唔到,要在那裡取匙卡呢

    ReplyDelete
  10. hongkongfaifai: 就係輸入密碼度門,輸入密碼後,退一格畫面,按灰色手柄就可以打開櫃門,我剛重玩左一次,第一次話 OK 了但櫃門都打唔開,要重入一次,第二次先可以。

    ReplyDelete
  11. Dor: Thanks so much..終於拿到了 ^^...原來要先退一格先開到門 \ /
    ps:你的功略好有用,我每次都上來看:)

    ReplyDelete
  12. 大頭媽媽,唔駛客氣,得閒埋黎睇埋黎玩啦~

    ReplyDelete