Please click~~~

1/07/2012

淘寶淘淘淘之一: 植絨衣架

近黎少左寫 BLOG, 因為忙於煲日劇,忙於睇書,忙食生日飯(唔知點解咁多人十二月生日),忙於淘寶 :P 日劇同書遲少少再分享,想先講吓最新淘寶番黎既植絨衣架

本人淘寶年資可以話係幼稚園級數,以前聽人地話去淘寶買野直覺覺得啲野質素冇保證,冇諗過去睇或者買。近期因工作需要,要揾平靚正既紀念品, 揾揾吓去左淘寶,見好多平野,但質素就真係估佢唔倒,最後比錢買幾個做版,見質地又OK,賣家又跟得好足同好交帶,突然對淘寶興趣大增。

由於淘寶商品太多,無從入手,買都唔知買咩好。結果有日行街見倒幾年前某大日本百貨見過 數十蚊個既衣架,當日所見係 HKD59.9/ 5 個。突然諗起唔知淘寶會唔會有呢?於是番屋企即該去淘,結果係.... 多到離譜。RMB0.97 一個都有 (未包運貨),但驚質素唔好,結果揀左RMB1.50 一個既黎買。問左賣家運費,發現買得少好唔抵,把心一横將 HKD200 淘點買晒衣架,再安排運費到付。最後,48 小時都唔駛我就收倒箱衣架... 超高效率。 

至於呢啲衣架有咩特別,其實主要係我既衫好多大領口或者 V 領,成日掛响到都從衣架滑落衣櫃底,而呢種衣架就可以 ‘啜’住各種衣料既衫,唔會掛到變形或者下滑。重要膊位唔會起角。唔買唔知,衣架都分男裝女裝同小童,成日都分 40, 42, 45 cm, 重有 N 種顏色揀,奉勸一句:有選揀困難既人都不宜淘寶。

小插曲:因為好耐之前登記淘寶用黎比錢既支付寶,比錢時先發現唔記得密碼,增值唔倒,好彩有個叫人幫手比錢既功能,我比個淘點密碼朋友增值左後,叫朋友幫我比錢,全程唔駛十分鐘.... 真係好方便

呢箱就係我買既衣架,本來用買 112 個,結果送來 115 個~連運費差唔多一個只係 HKD3.00,質量幾好,冇一個爛。



成個生果箱咁大

包得好好喎

115 個衣架~

衣架正面

No comments:

Post a Comment