Please click~~~

1/18/2011

Satys' Lotion M & Handybio

有少少購物狂既我, 家中護膚化粧品一大堆, 見雜誌網頁介紹話好, 又走去買買埋埋一大堆番屋企, 約五年前左右試左枝响 Joyce Beauty 買既成千蚊既 mask 就出事, 塊面即腫要去睇醫生, 仲比醫生寸話冇咩特別就洗吓面同揸 lotion 就可以, 唔好搞咁多野.... 比完四百幾蚊, 先係故事既開始. 其實唔知係咪真係關支 product 既事, 但自此之後我兩邊面就勁爆暗瘡, 高峯期成塊面有直徑兩厘米既皮膚係冇事, 個個見倒我都問我搞咩, 但其實我都唔知自已點解會咁. 睇左無數次醫生, 買左好多好多野揸, 到宜家都唔知邊樣野有效, 但持續左年半左況先開始緩和 . 其中一個買黎用既醫暗瘡 product 就係呢套 handybio 機, 話說係我某日出街聽住 903 既收音機, 佢地某節目介紹話對暗瘡好好, 我番到屋企就立刻上網查資料, 查倒就撲去買.


From: http://www.handybio.com/skin/skin02.aspx


因為我當時‘情況危急’, 用太多 product, 到宜家好番晒 (touch wood!!) 都唔知關邊樣 product 事. 呢套機我宜家仲 keep 住用黎做清潔, 但由初期勁用一星期 2﹣3 次變成 一個月 2﹣3 次, 同埋冇用暗瘡個導入. 塊棉花好明顯比剛剛用時冇咁灰黄.

當中一個意外收獲就係呢支 Satys' Lotion M, 一支保濕產品, 當時好似係 sales 姐姐介紹, 講兩講我就買左 (我以前係痴痴地, 見個 sales 姐姐態度好好, 佢講吓講吓我就買好多野). 唔好見支野細細支, 都相當耐用. 初時我係用 Handybio 清潔完, 沖水, 再揸少少 Lotion M, 再用暗瘡個導入精華. 但我二個月唔夠就用晒清潔同暗瘡精華 (可能因我皮膚實在太乾, 好快吸晒, 要不斷加精華先用得咁快),但支 Lotion M 仲有好多. 剛好之前支用開既 B5 用完 (一支 60 ml 既 B5 我用唔倒個半月), 就拎呢支野出黎早晚用. 

咁多年黎我用過既保濕產品包括 Skin Ceuticals/ Bicelle 既 B5, Dr. Wu, IPSA, Bobbi Brown 等等等等, 呢支都算抵用. 只要倒少少落手心, 雙手搓一搓再揸上面,拍吓, 吸收相當快.


From: http://www.handybio.com/satysa/product_03.aspx#2

No comments:

Post a Comment