Please click~~~

1/17/2011

iphone apps

自從用左 iphone, PSP 同 NDSL 都被打入冷宮, 雖然畫面 PSP 係靚啲, NDSL 既 GAME 又多完化啲, 但 一部 iphone 始終方便啲. 身邊既人都話我用壞幾部電話都係打機打得太多所致.... 我諗都係原因之一掛....

iphone 好多 free apps, 但始終我最鍾意玩既幾個 games 玩完 lite 版之後我最後都乖乖咁比錢買個 full version ....

1) Fieldrunners (USD2.99) : 炮塔防守戰,賺錢買同加強裝備唔好比對手入侵. 目前增至 8 個大關卡,每關有 classic, extend 同 endless mode, 再分 easy, medium, hard 三種程度.  冇記錯既頭一關唔駛錢, 之後每一關都要比錢買. 我最後兩個都冇買 (好似 USD0.99 一關), 玩過既關卡入面最鍾意玩既都係 ‘Frostbite', 玩完可以再玩, 睇吓點可以設計個防守陣式好啲, 真係玩到會上癮架.


From: http://fieldrunners.com/media/
2) Angry Birds (USD0.99) : 遊戲十分簡單, 用幾種唔同特性既 angry birds  (放炸彈, 加速, 超巨鳥等等) 去打死晒另一面敵人, 最成功應該係佢既配樂. 我又次响診所等睇醫生, 自己戴住 handfree 玩緊 angry birds, 突然從我既左面傳黎 angry birds 既音樂, 原來係有個小妹妹見我玩佢又叫媽咪比佢玩. 轉頭坐對面有兩個男仔, 可能聽見小妹妹既背景聲, 佢地又拎出黎玩, 搞到成個診所都係 angry birds 既聲, 場面都幾搞笑.

玩極都過唔倒關既時候, 可以去 youtube search 'Angry Birds + 關數', 應該有片可以教你過關 



3) Diner Dash (USD2.99):一個我由讀書年代玩 PC 打爆左既遊戲, iphone 見倒 lite 版就 download 黎玩吓, 但 lite 版得幾關, 結果都係玩到比錢要個 full version, 玩到大部份都係 expert 級數. 其實遊戲好簡單, 一個人負責招呼人坐位, order 食物, 拎比廚師煮, 煮好再送到客人個位, 食完要收碟, 不斷重複. 唔同關卡有唔同突發狀況會出現, 好似倒瀉水, 要包, 要甜品, 或者客人等太耐走左咁. 要拎高分唔難, 就係一次過做同一樣動作好多次, 即係當有六 張枱, 就得六張枱 order 完食物, 再一次送晒比六張枱, 咁分數就會 x2, x3, x4 咁上, 中途做左其他野就冇得咁賠數拎分. 同系 (Diner) 仲有好多 wedding, hotel 等等既遊戲, 我只玩左 HotelDash, 有冇其他推介好玩呢?
From: http://www.playfirst.com/diner-dash/


4) Bejeweled 2 (USD0.99): 寶石方塊遊戲, 通常都 LINK 入 FACEBOOK 玩 Bejeweled Blitz, 一分鐘睇你玩到幾多分.  我最高紀綠都係七十幾萬分咋, 真係唔知啲人點玩到百幾萬分呢

5) WhatsApp (USD0.99):唔同台既朋友 sms, 一次過比完 USD0.99 就唔駛再驚比 HKD0.5/sms msg 錢, 當然你朋友都要有先得

6) BatteryDoctor (USD0.99): 呢個唔係遊戲, 只係一個月最少一次等電話用到 20﹪ 電以下再啟動程式, 會幫助你部機個電耐用啲 

實用唔駛錢既 apps:
1) PDF Reader Lite: 可以睇 pdf 文件, 冇其他特別 function

2) CJ Lookup: 用倉頡諗唔倒個字點打, 可以查倒個碼, PC 同 Mac version 都有

3) HK Movie: 可以知道邊間戲院有咩戲上,連仲有幾多位都查倒. 影評就唔太可靠

4) MTR Mobile: 我係地鐵白痴, 淨係知金鐘去 TST 一個站,你問我樂富係邊條線我都答唔倒你, 所以我要搭地鐵都會睇吓個 Apps 預番搭幾耐, 同睇定邊個站要轉車咁

5) Openrice:自已對食冇咩研究,早餐食左七年同一間舖, ABCD 餐揀一個加一杯奶茶. 成日同朋友食飯唔知食咩, 就只有拎部電話出黎睇吓附近有咩推介

6) 微博: 自己冇發報過, 只係會睇人哋寫既野

7) 商業電台: 只因小女子係 903 fans, 慣性收聽, 最鍾意聽森美小儀 ﹠1872 遊花園

有一排狂玩 fingergod 同另外幾個已經唔記得咩名既 games, 有好玩或者得意既 apps 或者 games 話聲我知, thanks!

No comments:

Post a Comment