Please click~~~

1/21/2011

去斑 + 去印

對於面上既一粒粒暗瘡, 自問十分忍唔倒手.  照鏡見到有白粒就想消滅佢, 就算流晒血都唔留手. 瞓瞓吓到半夜無端端摸倒一粒粒又忍唔住手去搞. 結果暗瘡醫好了, 換黎一大堆暗瘡印.  大部份既印都集中响面既兩邊. 加埋我本身既無數雀斑, 簡直係...慘不忍睹.  所以暗瘡好轉之後, 我又開始另一輪 research -----去斑同去印.

試過無數去斑去印 product, 但成效真係.... 唔多覺. Obagi 既換膚 set, 好似有少少效果 ﹣>主要根據用左三個月後番去 Reenex 用機 check 番用前/後效果比較, 肉眼睇只係好似斑淡左少少咁....

之後, 去醫生到打彩光 (好抵, 朋友介紹去的正牌醫生, 幾年前五百蚊次), 做左五次左右, 頭三次效果比較明顯, 深色既斑係去左好多, 但淺色既斑同暗瘡印都只係淡左少少,冇退走晒, 最後兩次去見冇咩效果, 冇再去了.  當時我一直都有去做 facial, 試過佢哋部打光機都冇用. 到舊年年尾, 响一間去開既泰式 massage 舖 (十分乾淨 + 正經的), 佢地新增 facial 服務, 因為係 massage 舊客, 有試做優惠, 試過都幾好就 join 左個 basic facial. 加上當時既 massage coupon 就快用完又 renew 左, 兩套新 coupon 加埋, 舖頭好豪咁送左次打光 treatment 比我. 試做完個打光發覺, 咦, 有啲淡既斑都甩左.... so magic.... 於是好敗家地, 又 join 埋個打光 treatment. 到今日已經打左 6﹣7 次,斑基本上得番少少, 印都淡左好多. 只因自已又手多多企圖消滅新瘡, 順理成章舊印未清新印又黎. 但 so far 對我黎講效果最好既去斑去印方法都係用機打光.

No comments:

Post a Comment