Please click~~~

1/25/2011

New Hair Cut

習慣過年前都去剪髮, 今年都一樣。但去開既髮型師生仔放假去, 歸來無期, 唯有另揾高明。幾經明查暗訪 ,尋日去左試朋友既朋友推介, 响尖沙咀既一家Salon。呢間 Salon 其實响我經常去既利時附近, 好易揾。如約五點到達, 諗住番工時間比較少人, 點知發現 ﹣ Full House, 仲驚有排等。好彩等左一陣就有人幫我洗頭, 洗完頭就開始剪。

對上十年八年我都一直保持做 Perm, 只因頭髮太薄, 又軟又幼又無力,面又圓,唔電總覺得頭髮貼住晒個頭冇咩頭髮咁。但係, 長期電+染髮既結果係髮尾打晒 ‘KICK’, 梳都梳唔順。同埋, 最最最恐怖係出現左 ‘脫髮危機’。大半年前有一日, 媽咪同我講屋企地下多左好多 ‘長’ 頭髮 肯定係我甩出黎, 搞到我即刻去睇醫生, 但好似冇咩用, 仲要比醫生寸唔好電同染咁多。 上網查左一輪, 又走去試吓 Nioxin 既 product。用左三個月左右, 問題開始改善, 但搞到我都而家都唔敢再電或者染個頭。

今次一剪終於剪走晒我之前電同染既頭髮, 變左到膊, 又黑又碎既直髮。都唔知幾多年未見過自已咁乖乖女樣,其實效果都 OK, 但總係睇唔慣。本身已經 baby face, 加埋個咁既頭, 去見工有冇問題呢?  希望Interviewer 唔會覺得我係死靚妹就好, 唯有衣服打救。

話時話, 呢間 Salon 收左我三十蚊話新年附加費, 細個聽講過, 但我都係第一次比呢個錢。

No comments:

Post a Comment