Please click~~~

1/15/2011

My New MacBook Air



用了 MacBook Air 將近一個月, 開始習慣同越黎越鍾意.  但由於 Mac 機好多掣式同以前用開既 PC 唔同,初時用都成日襟錯掣, 宜家都尚在摸索中。第一日用既時候就連 set 中文輸入法我都搞左幾個鐘,部份倉頡輸入法同舊既 PC 又唔同, 搞到成日打唔倒啲字 (好彩上網揾倒個 CJ LOOKUP 既 iphone apps 可以查倒啲字點打), 仲未計 restore 番個 iphone data 入 itune, 真係搞到自已好忙咁... 入面有好多 applications 好似 imovie, automator 等等等等, 仲未開始研究,但單講部機十幾秒就開機/ 關機既速度, 連埋個靚靚外表, 一句講晒, I'm Loving it ~

其實我都好鍾意新出既 magic mouse, 超型, 但朋友一直話我用開 multi-touch都唔用 mouse 堅持唔比我買.... 所以, 我到宜家都冇買到....

No comments:

Post a Comment