Please click~~~

1/16/2011

iphone 換機記

宜家用緊既仲係 3gs 版, 由於同電訊公司既合約仲有一年先完, 朋友都話可能我下次就轉用 iphone 5 , 以 iphone 出得咁快既速度, 都唔係冇可能 ...

用左一年既電話, 其實已經係第三部, 出機後一個月左右, 有日回家打算充電,發現插好充電線後, 畫面仍然漆黑一片, 包括正常充電中應該出現的 ‘apple' icon 都冇出現. 當時仍然冇諗過係壞機, 以為第二朝充好電就冇事。點知第二日發現畫面仍然咩都冇, 唯有拎去電訊公司既維修部睇睇. 等左兩個鐘, 得到以下回覆:

職員:     小姐, 你部機硬件問題, 我地要換過部機比你
我答:      哦
職員:     你部機開唔番,所以入面既資料會冇晒, 有冇問題?
我答:     我可以有咩問題? 都開唔番

之後有關職員就換左另一部機比我, 好彩番到屋企 PLUG 番入 itune 可以復原壞機前一日既資料. 但上網一查, 原來換番黎嗰部機既機型由原廠機 (ZP) 變左做翻新機(LL)...  網上既人話如果拎出去 trade 價錢會低千幾蚊... 但係, 如果我到時 trade 番比電訊公司又會唔會因為咁平左? 真係唔知. 

十二月頭又發現個屏幕感應有問題,於是又拎去維修部睇吓咩事.  歷史重演, 兩個鐘後番去拎機, 職員話我知機件問題, 再換左另一部翻新機比我 ﹣ 即係話我一年內換左兩次機, 只可以話幾麻煩, 拎出旺角又要等幾個鐘,  但電訊公司總算係快手, 有問題就換機 ﹣ 雖然唔係真係全新既機.  

一年保養期已過, 我冇加五百幾蚊加長一年保養,求神拜佛部機未來呢年唔好有事啦.... Ah men~

P.S: 我部機响臨過保用期最後一星期,touch screen 有啲失控,好似明明按 左上角個 ICON 佢就開左中間或者其他既 FILE, 拎去整,又係機件問題冇得整,又換過部機比我。CS 姐姐不斷遊說我用 五百幾蚊 加多一年 warranty, 但朋友仔話我部已經係翻新機,唔好嘥錢,所以最後冇續到。

No comments:

Post a Comment