Please click~~~

1/23/2011

失業記

九月開始了自願失業既日子, 呢次自願失業冇一個明確原因, 只係覺得同一份公做左十年, 好厭, 好攰, 好想轉. 

其實份工唔錯, 同事幾好, 番九點半放六點, 同埋有時要出差同周末 + 紅日要番工比較攰, 試過個幾月無假放, 又試過個幾兩個月要留响大陸做野, 做到病入醫院. 辭職前冇任何事發生, 淨係記得嗰一刻自己好想走, 三分鐘內打好辭職信, 比埋老闆.... 

老闆收信時有少少呆左, 再問我: 諗清楚未? 點解? 做得唔開心?我只答左佢: 諗左好耐, 諗清楚, 想試吓其他野, 公司同同事都好好. 老闆最後講, 咁好啦, 你如果改變主意話我知. 禮成.

過程比我想像中快, 但我仲記得我比信老闆當時對手有少少震, 同番埋位有少少想喊. 想喊既原因.... 只因好多回憶湧番出黎, 手震原因, 我都唔知.

Last day 後去左旅行, 之後一直間中都有揾工. 但係, 唔知太耐冇揾工定過去既工作經驗其實冇用, 又或者我份 CV 寫得差, 目前為止只見過四次工,三次仲係見agent. 身邊朋友, 屋企人都問, 點解你咁耐都唔番工既?有時都唔知點答, 有既我都會番, 但真係未揾倒, 點番? 基本上我 model answer 都係, 快架勒, 過完年揾工.... 一切都過完年再算啦. God bless~ 

No comments:

Post a Comment