Please click~~~

7/17/2014

ula Umbrella


幾年前有一日於沙田火車站落車,冇帶遮之際出室外傾盤大雨。偶然發現有話自動販賣機有遮賣,本住 ‘頂檔’心態決定買一把黎用,好似 $6X。買左之後大愛呢把淨色遮,首先輕,以縮骨店黎講遮身大,快乾,防𠝹手,手把位好拎,最重要係防反遮。

話說公司樓下有個超大風位,每逢落雨打風,樓下垃圾筒都堆滿因太大風吹爛既 ‘爛遮’。唯獨呢把就算反左,轉頭都冇事,成日用都用足幾年!用耐左熟開始少少發霉(有時落雨開遮後未晒乾就收起),於是想買過一把。但發現間中於各地鐵站/ 火車站都有部機,但全線都缺貨!

越買唔倒越想買,於是上網搜尋,揾倒 ula umbrella 網站,發現不定期先會補貨... 好彩上月尾於沙田火車站部機又見倒,即刻買左把彩藍色,勁開心~ 但好似加左價變左 $7x...

3 comments:

  1. 我仲以為呢把遮好渣, 一吹即爛個D, 之前留意到都係因為D顏色好靚,下次見到買把玩下先

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes 要買都講緣份,今日路經 TST 地鐵見倒部機,所有色都斷貨~ Good Luck~

      Delete