Please click~~~

7/29/2014

沖繩6日5夜自駕遊: Day 5

第五日一早前往沖繩行最期待既節目,青洞( 青之洞窟 Blue Cave) 浮潛。青洞位於真榮田岬,其實由 Sun Marina 出發只要 7 分鍾,但由 Mercure Okinawa 出發加上塞車就要差不多一個鐘了。

行程計劃之初係 Day 3/ 4 住 Sun Marina 既時候去浮潛,由於出發前一星期已經知有颱風,一直未敢 book 呢個節目。今次 join 呢間浮潛公司係網上見倒,賣點係工作人員識講英文,價錢都算公道 (5000 日元一位,另加稅)。Day 1 到埗後了解過個風應該於第 2/3 日就走,驚佢打完風水流急同唔清,諗過放棄呢個節目,但最終胆粗粗 book 第 5 日。

整個 booking 用 email, 負責人 Yas San 都算覆得快,每日覆一次。只要提供人名,酒店名,電話同參加者既身高體重後,要於參加前一晚 16:00﹣18:00 打比佢 reconfirm, 大概佢驚啲人甩底。之前一晚剛好我 '以為' 唔見相機,走來走去之時塞塞吓車番首里城路上突然記得(大概 6:15 左右)先突然醒起去打電話,好彩佢都有聽,唔係反而係我驚到時去到冇得玩!

今日再次北上,IC 開了,塞左一陣車上到 IC 後好快就到目的地。天朗氣清藍天白雲,邊坐車邊食早餐,心晴大好!約左 9:00 AM,我地 8:45 到左左真榮田岬,去停車場揾倒佢地架車:


揾倒負責人,填份表 (主要寫名同簽名)同比錢(只收現金),佢就比套 ‘裝備’我地,包括潛水衣一件 (包晒身,手同小腿),手套,蛙鞋,mask + tube。心諗:駛唔駛咁重裝備呀,浮潛啫,同埋: 早知個身唔揸防晒啦!!

Booking 時對於要提供身高體重呢一環我一直都好迷,佢問第三次我先比,因為以前浮潛咁多次都係比個 tube + mask + fin 我地就自己浮潛,佢到底點解要知身高體重呢?謎底終於解開,係因為要預備套潛水用既衫。唔知係咪之前有一轉玩完番黎,全套裝備都好濕,但冇所謂啦,轉頭落水都係濕。


著好裝備,工作人員將我地份成浮潛同潛水兩組,聽工作人員用啲唔大流利但都聽得明既英文解說。細心既日本人每人派組鏡時幫所有人噴埋防霧, 教人點用 tube 同 mask,記住唔好攝頭髮入去唔係會入水,tube 同 mask 入水又點算呢?佢都有教到。之後到左好耐人尋味既一刻,佢話:唔好帶任何野响身(將身上所有野鎖番上車,但條車匙點算啦?好彩佢可以幫手鎖响佢車上);蛙鞋落水前要掛响左手,再掛個 mask 連 tube响左手;落水要扶住個水泡(圍住有一條繩比人拉住),要聽指示咁... 最後話:有少少 climbing.... 

响一堆謎既指示下,行向海邊時都明白了。清洞其實就响岸邊,唔駛搭船的,行落一條長長既樓梯後,工作人員幫每組人拍照留念,再爬過約二十步岩石就可以落海。岩石好峰利,所以要帶手套同著潛水衣;要右手扶住行,所以鞋同 tube 要扣於左手上。落水後工作人員指示拉住個水泡,响佢拉動下一組 5 個人齊齊去青洞浮去。當日雖然天朗氣清,但極之大浪,中途工作人員會幫每個人戴上蛙鞋(其實著蛙鞋冇咩意思,全程基本上都拉住水泡游)。

工作人員會於'浮'往清洞途中比少少面包我地餵魚,好快就到左青洞。於洞內游一轉後,大家指一組組人去綠光位置附近影相就出番去 (總覺得水下有打燈),就沿同一路線浮番上岸邊。沿途工作人員都有幫大家影吓相,而佢影既相就幾日後 email 條 dropbox link 比我地自行 download 番。

由 9:00 比錢到玩完 10:00 上岸全程約一個鐘。眼見好多人潛水,2 個人一組有教練帶住... 勁後悔當日冇聽 Yas San 推介當日去潛水 >.<  今次浮潛見倒好多魚,水都算清,但大少少太陽就更好,結論係都滿意同開心~

反正濕身了,而我地今次既沙灘酒店因天氣關係冇得玩水,於是臨時加插行程去人家酒店玩! 每人比幾百日元加停車場費就可以入, 呢個亦係咁次沖繩遊唯一一個沙灘節目...

藍天+幼沙沙灘+ tiffany blue 海係我腦中既沖繩標記。好彩都可以臨走時見一次。朋友仔玩左一轉 wakeboard (15 分鐘)同陪我玩左一次 sea biscuit (即係坐响相中右下角個 'super mable' 度由水上電單車拉出海,左穿右插拋來拋去咁)全程約十分鐘,開頭覺得太短,玩玩吓覺得:幾時完呀,但其實都幾好玩既。响呢個沙灘 hea 左一陣,食左同飲左少少野再去一個冇 plan 既行程出發:魚市場。

原先諗住沖繩係個島,所有海鮮刺身應該都好食。點知到左第 5 日食過既海鮮都頗為失望的。而呢個魚市場買既刺身可以話係全程最正的!特別係個頂級大 toro 魚腩,連唔鍾意食魚刺身既朋友仔都讚好。其實仲有 2 隻麻麻地既生蠔同一板都幾正既海膽刺身,食完都唔記得影相呢~ 市場內少量枱櫈可以比人坐底食的,但我地選擇上車開行冷氣飲住可樂食~
離開魚市場,就向 Outlet Mall Ashibinaa 進發。途中路牌指住 ‘金城町疊石路’,記得呢條係旅遊書提過日本百年古路之一,都想去睇吓,行行吓到左,原來就响馬路邊.... 同埋原來係首里城其中一個出口... 到此一遊之後直去 outlet~ 
出發前睇 blog 好多人都買倒好多野,但唔知點解我睇極都唔啱,又熱又晒,決定回程番酒店。因為今日 6:00 前要還車了~


番酒店還車後回歸單軌車既懷抱,買左張一日票咁第二日可以用埋番機場。將旅遊書放低決定隨意行埋今晚,回到國際通行吓買吓,行到攰攰地有個居酒屋女仔派傳單,見好似食物都 OK 就走去食了。食物確實唔差,啤酒仲好平 100 日元一支,但店內好多人食煙,好唔慣。食到咁上下就要番酒店執行李 lu...


待續......

No comments:

Post a Comment