Please click~~~

7/23/2014

沖繩6日5夜自駕遊: 準備篇

機票酒店篇:因公事關係,出發前兩星期(6月底)先確定可以放假,唔想暑假同人迫又唔想10月先有得玩,大安旨意7 月初出發。去到買開 package 既 EGL,表示要幾日時間確定酒店,於是馬上轉戰其他旅行社,無意間走入專業XX,價錢略貴但可以馬上確定酒店同機票,合埋眼比錢搞定!


行程篇:呢個係我心目中既沖繩,陽光與海灘,tiffany blue 既海同幼滑既沙。買 package 後上網四出揾人家既 BLOG 抄考行程,9 成計劃好後傳來壞消息:超強颱風浣熊都想去日本湊熱鬧,預計同我地差唔多時間最近沖繩.... 原定 6 日既行程有差唔多 2 日都被困酒店,原有行程中左改右改,隨心隨緣下最終都差唔多去晒。

下篇進入 Day 1!

2 comments:

  1. 我都係去開專業XX訂PACKAGE, 我好多時都係玩即興,係貴少少但好短時間都可以幫你BOOK到

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes 佢地確實好快,最得意係職員不停比 AGODA 網站我地睇酒店~

      Delete