Please click~~~

7/26/2014

沖繩6日5夜自駕遊: Day 2

第一晚沖完涼,街上其實已經横風横雨,街上行人明顯有遮都冇用,吹到向後行。企近窗邊都感覺倒玻璃震緊...  諗多無用,瞓醒先算。

第二朝一早風雨交加,問過酒店可唔可以遲少少 CHECK OUT, 職員堅持 11 點必須離開。無辦法,同朋友仔商量一輪,响朋友仔堅持而我又冇更好既提議下決定冒險轉酒店。

Mercure Okinawa 泊車係類似電梯,三個大入口,要職員用系統轉出架車先可以於早前泊車既同一個入口取車。我地通知職員要取車離開時職員都表示 'really?'.... 酒店大堂有一大堆 '滯留' 既住客見我地拎行李出去都眼望望,眼神表示 'Good Luck~'。

朋友仔去取車(好型咁遮都唔拎,話拎都冇用.... 都係....),我就拎住兩件行李於大門等,一出酒店兩個行李輪流吹走,我個人都被吹後幾步,好彩一上車,關門後感覺踏實同安全好多。GPS 表示 49 分鐘可以到可以到下一間沙灘酒店,位於沖繩本島西北部之 Sun Marina ,全程由駕駛技術比我好百倍既朋友仔開車,還好沿途街上其實都有少少車,感覺 we are not alone。

按 GPS 指示行約十分鐘,發現.... GPS 指示要上高速公路 (IC),但 IC 因強風關閉!!以為我地行另一條路可以令 GPS 帶我地唔行 IC 都可以去到 Sun Marina, 但無論我地點行,GPS 都不停要我地上 IC!!躁底既我無奈到不停鬧部 GPS (我知我好白痴....) 冷靜既朋友就表示按照 GPS 上既紅線 (由目的地到我地架車既所在地拉成之一條直線),加上一直向西北行就可以到。鍾意睇恐佈片/ 驚慄片既我响朋友仔開車途中,不停想像架車會唔會被大風吹走,會唔會山泥傾瀉,架車近岸邊會唔會一個大浪連人帶車捲走... 好彩呢啲電影情節冇出現到,只係途中馬路上間中有樹枝同垃圾,間中要避一避。

最終,離開 Mercure 個半鐘後安全到達 Sun Marina,職員都問 '你地點黎架?!' 朋友仔响大門放底我同行李去 check in先,佢就去泊車。必須一讚細心既日本職員,佢地開車尾隨朋友仔,等佢泊好車後馬上車佢番大堂入口呢!

上到房,露台本來放左 2 張長椅同一個茶几,由於太大風都被搬入房中。露台望出大海,感覺好恐佈:雨水基本上好似瀑布咁打横吹,沙灘差唔多被打爛咁,好多沙被捲入海中,岸邊變成啡色;對岸酒店只可以依稀見倒,好似窗外既景物都加左層磨沙....



到左 Sun Marina 差唔多下午一點,開車去酒店時沿途都發現冇咩舖頭有開,朋友仔亦因為聚精滙精開車都好攰,唔想再開車出去,於是決定响酒店內食 lunch。大概酒店都怕食物存量唔夠,只提供 buffet 而不提供 a la carte。而佢既 buffet 都唔太貴,約 二千日元一個人,質素還可以。座响窗邊位,一邊食一邊睇住窗外狂風暴雨,實在忍唔住担心:到底個風打到幾時,同埋個風對之後行程到底影响成點。第二日本來打算去萬座毛同殘波岬等等既行程已經全數被 cut.... 到底之後會甩幾多行程呢...

食完午餐,於酒店內四圍行。Sun Marina 酒店有一個私人沙灘,本來由大堂可以出去,由於強颱風關係出口都被封了... 出口側邊係一間比住客做小手工既小舖,亦因為打風,大量住客被困酒店,呢間小舖亦基本上都滿座了。小手工包括為沖繩吉神小獅子上色,貝殼上畫圖案等等。


朋友仔對手工冇咩興趣,我地轉移目標去玩桌球同足球機:



玩左一輪,番房 '睇電視' 同睇 '(颱)風景'。一方面都想知打風打成點,實際上係冇野可以做。電視不停播颱風消息,雖然唔識日本,但重覆睇左幾百次後都知係十幾年來打沖繩既最強颱風,直吹日本本島。

鐘意影相既今次朋友仔今次全副武裝,腳架,燈架,長短鏡全部上陣,無聊下於酒店影沙龍,亦好彩酒店有 wifi, 打吓機玩玩下又到晚餐時間~


完成午餐後都大概估倒晚餐都會極其多人,所以三點幾已經去訂位食晚餐,連續第二晚食烤肉。質素 OK, 份量略細,亦講明冇得散叫。因為食完飯都冇野好做,所以慢版慢吃。窗外天色漸黑,依然聽倒出面恐佈既風聲。


食完飯又去酒店內既小店行下,去酒店門口睇街外颱風景。基於今日唔知聽日事,唔知聽日會咩環境,唯有早啲瞓。

香港經常打風,以為早已習以為常。但今次也許身處沖繩,真係唔知日本打風會點,會唔會好似香港咁 8 號風 / 黑雨就全市停工?加上風暴消息都係日文,好多時都係估估吓,不安感都幾重。

待續......

No comments:

Post a Comment