Please click~~~

7/27/2014

沖繩6日5夜自駕遊: Day 3

第三日一早,依然狂風大雨中,食完早餐先算。點知食完早餐發現已變微雨,酒店職員都忙於清理路上因颱風做成既垃圾同積水。我地與酒店內住客都蠢蠢欲動,番房拎行裝準備出遊,亦有好多人趕 check out。

第一站殘波岬,一個延綿兩公里既懸崖,離酒店二十分鐘車程。去到入口,職員剛剛先將封住入口既長欄移走,泊好車興奮落車之際仲有少少雨,但隨即被風吹後幾步。朋友仔前日响便利店買既著明透明長遮一開即爛埋! 行出殘波岬之際有個職員尾隨而至,表示太大風唔可以出去。無辦法之下唯有上車走。轉頭有駕車到,一位外藉男仕 9 秒 9 拎相機衝出去影相,朋友仔話驚我地唔會再番黎,佢又跟住跑出去影相。影左一陣就開車番殘波岬入口前既手信店大購特購,再到附近既 Aquagrace Chapel 影吓相(影左幾張就比職員阻止叫我地離開)。


影完相後發現有架旅遊車上殘波岬,決定博吓跟人入,於是再開車番去,今次終於可以行出去影吓相了~ 早前叫我地唔好出黎既職員冇呃我地,確係好大風,天色又隨時落大雨,因此冇行去睇傳聞中兩公里懸崖,轉頭往下一個景點出發!



殘波岬附近有間黑糖廠,本來打算去行吓買手信,當日第二次被職員通知離開,又冇開!咪又唯有走囉。黑糖廠門口既大牛牛都被颱風吹跌,大概人家都係忙於善後。




行程緊湊,下一站到萬象毛(日本路標係:萬座毛),當真主要影呢個景,快既幾分鐘可以走了。到左呢個景點明顯好多遊人已經出動,仲撞口撞面都聽倒廣東話同國語~



下一站: 元祖海ぶどう 。大量旅行書同 blogger 推介既食店,店舖裝修好有日本傳統風味,出名海葡萄飯(下圖左上角),味道尚可,但 not really my cup of tea, 朋友仔既鰻魚飯相對吸引。另外點左刺身同燒帶子,都係一般般~ 




食完飯,冒險往美麗海水族館進發。話 ‘冒險’係因為由 Sun Marina 去水族館要差唔多個半鐘車程,而酒店職員通知今日水放館唔開。本來唔想白行一場,但朋友仔話:水族館响室內,唔會唔開嘛。加上若果我地搬番那霸先去就要差不多兩個鐘車,所以決定博一博。睇倒有相都知博倒啦~

去到剛好2:30左右,有餵魚同海豚表演,但興趣不大,影左幾張相就走左。水族館呢個到此一遊項目都相當雞肋,去既都係為左個大水族館景,其餘嘛.... 要花個幾兩個鐘專登去就唔太值咁囉。 



到左水族館其實就已經到左沖繩本島既北面,順道開車一遊全日本最長的不收費大穚:古利宇大穚。本來古利宇沙灘可以落去玩的,原本打算去古利宇島上食海胆的.... 但計劃趕不上變化,雖然不氣冇再好似前一日咁狂風大雨,但風依然好大,太陽依然不見,好多舖頭依然未開... 



於古利宇大穚上走左一轉,時間唔早了,打算開車番 Sun Marina。見旅遊書上指住苦瓜園於回程路上,臨時決定加插行程去一轉。苦瓜園真係有苦瓜架,仲有好多.... 蚊:


當然唔少得各類型同苦瓜有關既手信,我就買左幾包苦瓜茶,甘甘地都幾好味:

本來當晚打算食海鮮的,但去到發現又冇開.... 於是轉戰旅遊書推介既 '恩納豚'。入座時老闆娘講明當晚只有 SET,响好肚餓既情況決定照食可也。而呢餐係全程最貴既一餐,每人連飲品差唔多 10000 日元一位,但亦係我最鍾意既一餐。呢個套餐主打係頂級 '石垣牛' 同 '阿咕豬' 紅涮鍋,點餐時其實打算點個 4000 日元一位餐,但老闆堅持推介個 8000 日元餐。基於人一世物一世,叫左個 8000 幾日元既餐,事實 (我)亦冇後悔。

頭盤已經有齊沖繩明產:豬耳,海葡萄,苦瓜,海雲。凱撒沙律亦好好味,另外叫既梅酒都好好飲。主菜上場,有manual 教你每個食呢個紅涮鍋既部驟:先食既石垣牛,入口即溶,好香;飲一啖湯底,微辣但醒胃;再食一片阿咕豬,香;依指示將所有配菜同肉下鍋,再飲一啖湯底,變得香濃;老闆同老闆娘經常巡視,見火喉唔啱會幫手調教;見肉煮老了乾脆關火,睇得出佢地對食物同品質既執著。食完後,老闆將湯底加飯同芝士,响我地面前用火槍燒成脆面,身位芝士精既我大愛。開心滿足既一餐,第一次覺得旅遊書推介 OK 喎~




仲記得 Day 1 買左既煙花嗎?當初打算响 Sun Marina 沙灘放的,但前一晚沙灘因為打風封左,今晚食完飯後去睇吓,咦,出倒去喎,於是衝出去放煙花。點知.... 風太大,點火都難,放左半包後決定留番之後揾地方再玩。

待續......

No comments:

Post a Comment