Please click~~~

7/16/2014

吉卜力工作室場面設計手稿展


沙田香港文化博物館至8 月31日之吉卜力工作室場面設計手稿展至今去左 2 次,第一次剛好係博物館日,人山人海,見人多過見畫。於是上7 月初某 WEEKDAY 請假去多次!星期三成人HKD10/ 位,其他日子HKD20/ 位。

行 SHOW 攻略,首先一早十點幾要到,人比較少。

入館先去客服部取導聽器,一共 40 個錄音介紹,去到某啲有數字既手稿前選取相應號碼,就可以聽有關解說,唔係既就要自行憑想像欣賞了~ 租機 HKD10 一部,可駁 2 個 EARPHONES, 但租時只有一個 EARPHONE, 建議自帶。

取機後第一站,必去地下樓層既 'photo shop' 排隊影 3D 龍貓。第二次去新加了示範教學,地面有個腳印位,企上去,儘量跪低就可以影倒示範教學既效果!


影完龍貓同房可以影埋波兒的,與及房中有好多 POSTERS, 個人對此興趣不大。

影完龍貓上二樓,展廳外有不少巨形影相位同可以自畫煤炭屎鬼,建議先快攝先入展廳睇手稿。


館內不準攝影,好多一家大細去,但大概小朋友對宮崎峻都唔太熟,大部份應該係‘被陪’ 父母親大人去朝聖~原來一套動畫要好多好多畫稿,原來一幅畫稿包含好多意思,一個燈光,畫面移動方向。個人最鍾意天空之城同龍貓既手稿。第二次去聽住導聽器行,發現明多好多喔。

番地下一層,記得入精品店。第一次去排足一個鐘,第二次去時好好多,約十五分鍾。手稿 PRINT FOLDER 同畫最受歡迎,特別係一幅千與千尋湯屋正門畫,好靚~

買滿一百蚊送一個特制膠袋,幾靚架。




PS: 同場有免費李小龍館,有時間不妨一睇。李小龍其實幾 CHARM,可以順道了解吓呢位武術哲學家~








4 comments:

  1. 今日剛剛去左, 無諗過咁大咁多野睇,結果睇完2樓趕唔切去1樓同龍貓影相T^T, 同埋宜家要買滿200蚊先送膠袋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes 而家暑假周圍都好多學生,應該排好耐先影倒相 >.<
      200 蚊.... 加左價既....

      Delete
  2. 我4點幾先去到, 見條龍長長地所以去睇手稿先,點知睇都差唔多6點, 返去己經截左龍 T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有心機慢慢睇手稿其實都好開心好滿足~

      Delete