Please click~~~

5/04/2012

工作 工作 再工作?!

身邊九成朋友都不太滿意現有工作,好可惜,工作基本上係大部份人生活既一部份,大部份,甚至全部。

有的抱怨懷材不遇,部份認為自己人工過低, 亦有不少認為身邊同事上司老闆唔好唔公平,工作性質唔好又好悶,冇前途,冇機會... 但係到底番工為左咩呢?大都認為自己番工係為份糧,有糧出邊到番工都差唔多。

當大家咁唔鍾意自己份工,大部份人口中掛住句 'slogan' : 要轉工,但一直都冇實際行動,咁咪即係座以待斃嗎囉。時間唔等人,‘想’轉工先整好份 CV, 再‘揾’ 工同 “SEND” CV.... 唔係既話 ... 為自己諗清楚:

當...  轉工成為一個口號,而激唔起你實際行動,除左證明自己懶之外,都顯示份工唔係咁一無可取。

而... 轉唔倒工或者唔轉工,又要响同一間公司打滾,何不諗吓可以放大吓公司既好處?好似:同事老闆幾好?工作自由度大?可以遲到早退?準時放工冇甩拖?公司福利唔錯?人工都幾好?BONUS 好多?識倒好多人?番工時間可以做好多私人事?做野有滿足感?

或者,可唔可以同上司傾轉工作崗位,轉部門,或者改變部份性質/職務?覺得自己人工低又有冇同上司/老闆反映過?太多野做會唔會可以响部份程序上作出改變?

要留低就唔好成日挑骨頭,明知公司各樣事係咁,不停投訴,不停呻有咩幫助?响各樣不滿中發掘幾樣好處出黎就夠了,將好的放大,學懂欣賞生活中的各種不圓美...  咁做人都會開心啲。

坦白的說,轉工尤如賭博,好唔好要做落先知,冇人担保下一份工一定係好,工作好同事又未必好,同事都好可能要成日出差成日 OT。個人意見係做得開心,人工同工作量取得平衡就可以,記住人工/ 職位唔可以代表一切,知足先可常樂。然而, ‘知足’ 呢兩個字有少少知易行難。

上文致身邊成日同我訴苦又講左 N 年想轉工既‘朋友’們。




4 comments:

  1. 你真係講中哂 我又係成日想轉工 兩年前英國大學畢業 回港後無心機亦唔知做咩好
    hea左1年後 去左pccw做sales 之後轉文職 月入13000 自由度超高 深得同事老板愛戴 有時bonus1000 其實合唔合理呢 對於1個無咩工作經驗既大學生

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個個出黎做野都冇經驗架啦,邊做邊睇自己鍾意同擅長邊樣,好似鍾意對人,對數字,對文字咁,同埋要注意做既行業,最怕入錯夕陽行業啫。 PCCW 做起碼大公司,邊做邊揾機會轉工,得閒最好見吓工,好多時啲 job hunter 收過你 CV, 雖然即時未必啱,但會用舊紀綠咁揾人去見工。至於人工合理唔合理,好睇你做左幾耐同 overall package

      Delete
  2. 我而家見左又收左果份幾好
    衣著較隨便
    上下班時間流動(做完工作就走得
    好似好多活動
    已經不知道還有啥可求…

    (等進了去做了一會再分享=3=

    ReplyDelete