Please click~~~

5/20/2012

Movie: 怪誔黑家族 Dark Shadow


女巫女傭愛上靚仔有錢太子仔,得不到手將佢變成彊屍,發動村民將佢困於倌材,彊屍少爺一瞓差不多二百年。

彊屍被地盤工人無意救出,番回家族大宅,發現只得四丁人口,而家族生意已被不老不死的女巫公司打殘。彊屍少爺想儘辦法復仇之餘同時拯救家放生意,想 Collin 一族重生。

自從上次套 "Alice in the Wonderland' 已對 添布頓 + Johnny Depp 既組合冇咩期望,但响近期冇咩戲好睇之際都算無選擇中既首選。

人物角色分明,服裝及畫面都有好鮮明既對比,女巫主角幾靚,其他嘛....

雖說故事改篇自一套幾十年前既美國 classics,當中情節都相當 old school。拎個二百年前故人到現代對各種 ‘科技’好似 車,McDonald, 電視劇意做既笑位太濫了,都唔知咩叫見好就收。Johnny Depp 雖說係一隻彊屍,都可以換吓衫掛.... 另外,跳崖死既阿未婚妻鬼揾阿補習老師幫咩忙呢?阿姪女無程程變人狼都幾 “O” 咀,唔知原著係咪都係咁 ‘怪’ 呢? 總之,一睇無妨但唔好太大期望。

6 comments:

  1. 我都睇左,真係好普通,隻鬼咁勁一早為自己報仇啦,不過老婆係Johnny Deep fans, 無計

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢三十幾年啲人太叻,可以用嘅題材橋段都有人做過,除咗走偏門誇張之外,就得返炒冷飯呢個方法。依家睇戲只可以比較拍攝手法同演員質素咋,無得話要求如何創新啦。

      Delete
    2. 都係,而家睇倒套好戲已經算 bonus

      Delete
    3. 剛剛星期日睇完,還可以的!幽默感尚在!

      Delete
    4. 同意,都有唔少笑位既 :P

      Delete