Please click~~~

5/05/2012

自動反擊機能

自細知自己燥底容易發脾氣同人嘈,加上牙尖咀利,同人嘈起上黎成日都一發不可收拾。近年來儘量收歛中,但呢幾日唔知搞咩,日日發作...

今晚食完飯搭車番屋企响巴士站等車,覆緊個 whatsapp message 時有架紅色小巴停底,上緊幾個客時我去車頭望個牌確定左可以送我番屋企,上車...

尚未坐低,第一排坐左個大叔,下稱‘八公先生’, 講左句:(X),搭幾蚊車都要睇幾錢,唔 (X)係呀 (X 代表粗口字)

在下對號入座,自動反擊機能啟動,本來打算坐後排,突然轉彎就座响亞八公先生正後面(即第二排),大聲回應:人地係睇架車去邊,唔係睇幾錢,唔知就唔好响到扮代表

講完之後先回神,心諗,唉... 忍吓口駛死咩... 全車 dead-air, 但我聽倒後排有人偷笑。突然司機講左句:條線都咁多年,間中都仲有客上錯車架, 哈哈... 司機講完後,全車回歸一片死寂,只有收音機聲

自己正在盤算如果前面位八公先反擊我仲駁唔駁佢咀好呢?腦中閃過十萬個可能出自佢把口既回應,但係,八公先生只講左句:街口有落...

完場,坦白講有少少期待佢出聲,可能耐冇同人嘈,口痕發作。八公先生落車了,腦中閃過:忍一時風平浪靜....

到底有咩方法可以提昇 EQ 同忍口呢.... 唉....


12 comments:

  1. 我都想提升一下我已經係負數嘅EQ, 哈哈

    ReplyDelete
  2. 個位先生EQ都幾好喎,比係我實駁返你

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢可能冇諗過有人會答佢,呆一呆但轉頭就趕住落車咋 :P

      Delete
    2. 哈,有可能。或者佢只係念住自己大聲地自言自語,點知真係有人答佢。

      Delete
    3. 其實有問題嗰個應該係我喎咁 ^O^

      Delete
  3. 嗰條友可能係唔為意講咗心諗嗰句。

    ReplyDelete
  4. 唔怪你dors,有啲人係真係會令你忍不住想鬧佢…

    ReplyDelete
  5. 錯,你咁答:
    「下!?乜XXX(唔知你車號定目的地名)係價錢黎架?咁神奇?(驚訝貌」
    A_A

    ReplyDelete