Please click~~~

5/30/2012

多氏亂遊:4日3夜台中 (準備篇)

呢期好少寫 blog, 因為忙於做 research, 去旅行, yeah~

定左 4 日 3 夜 台中自遊行,兩晚清境 +一晚台中組合,有冇人去過台中?中途有咩境點推介?

6 comments:

  1. 我淨係去過台北,所以比唔到意見你T^T

    Anyway,玩得開心d^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Agnes~ 另外剛 download 了 BBQ, 得閒玩吓先 :P

      Delete
  2. 我去過清境啦!住普羅旺斯玫瑰莊園!好靚!上面空氣好,同香港的郊野公園差晤多,不要抱太大期望。青青草原好細,沒什麼特別。合歡山上面很冷,可以租車上去,司機通常都好好人,會帶你去買山上好吃的水果(超好吃的水蜜桃,超大的大白菜)和醃制食物,但好大霧,風景一般,交通好不方便。我覺得阿里山值得去多點!希望你不要覺得我掃興!

    ReplyDelete
    Replies
    1. melody, 其實我都有心理準備,網上/書中資料信幾成 only :P

      Delete
  3. 7月我去台中+台東ar~~DOR去完記得介紹下;)

    ReplyDelete