Please click~~~

5/03/2012

Goodbye AppNavi ﹠ Hello Gotmail

AppNavi 尋日出左個新 update, 要先 delete "AppNavi,取而下載取代既新程式 : gotmail, 唔係既話會開一次彈一次

改動:

﹣‘新’ apps 於開始時出左個動畫介面,但入到去同舊既分別不太
﹣可以用 ‘真錢’買 points, 再去玩當中本來用分先可以換既遊送
﹣加左內置 ‘影相 ’功能 
﹣相信遊戲所需記憶空間細左,因為我 sync 部機時發現 apps 佔既空間細左唔少 

到底改左有冇好到?真係 no comment....




Download link:
http://itunes.apple.com/hk/app/gotmail/id425592223?mt=8

8 comments:

  1. 唔update繼續玩會不會有問題架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以唔update, 我之前玩 devil's playground 都冇 update

      Delete
    2. 我見最近大家話 gotmail 好多遊戲都要收費或者update完有bugs, 都係唔update住先

      Delete
  2. 您下星期返話我地知^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我頭先玩左陣又好以 OK 喎

      Delete
    2. 剛啱玩完個新遊戲,又好似冇咩問題喎

      Delete
  3. 請問遊戲是不是沒辦法下載阿

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新個 Dark Dating Party ? 我下載倒但 load 唔倒的

      Delete