Please click~~~

2/01/2012

AppNavi: On the Brink of Death 死亡的深淵 (300 分)

修車技工主角被困於滿佈天拿水的密室,為保命一定要逃...

一直以來儲左六千幾分,終於可以用勒... 三百分換一個, yeah~

呢個遊戲越來越煩,迫人整好個抽氣扇先,天拿水啫,聞吓都唔會死啦,又唔係漏煤氣.... 同埋,個死人鏍絲批好難先用倒想用的一枝....





22 comments:

  1. 重有一個free的秘密裏屋敷

    ReplyDelete
  2. 玩左一陣,拎左d汽油但唔知點入油...

    ReplyDelete
  3. 要"積"起架車先開到牆上個油蓋,都唔logic...

    ReplyDelete
  4. Haha 其實隻game一向無logic可講

    ReplyDelete
  5. logic 人人既定義都唔同.... 好明顯遊戲設計者既 logic 响設計咁多遊戲後開始用完了... 越黎越離譜...

    ReplyDelete
  6. 佢地呢個做法係programming上易做好多,唔會有bug,場景又可以減少,不過遊戲性差好多,最慘係毎做完一樣野都要全部野再試一次,睇下有咩變左,好煩

    ReplyDelete
  7. 哇,, 好耐冇黎..
    成堆games未玩..((下星期大假果陣一次過ko!!

    今日見到fb有frd up左個poster,, 真實版逃脫遊戲!! @@
    但台灣的=3=,, 我tag左你呀~ 得閒去睇下!! @@

    ReplyDelete
  8. 你好@@
    我想問一下積分係點save咖?!

    ReplyDelete
  9. Oh no~~ 我之前以為佢唔會有積分新game, 我用晒d積分去dl d舊game, 宜家無積分玩唔到 T^T

    ReplyDelete
  10. 嘩你好利害呀有6000幾分咁多~一路都無用咩?!?!我都無分la,我既做法係一有300分就即用.....

    ReplyDelete
  11. GinSon - 個 game 咁搞法好煩 >.<

    ReplyDelete
  12. 某米撈撈 ﹣ welome back~~ 以為你唔玩 AppNavi 添 :P 上海北京都有現實版真人逃脫呀,我之前都寫過 ^.^

    ReplyDelete
  13. keikie - 成功逃出一個遊戲有30 分,refer 人地玩人而新加入既人安裝時輸入你遊戲 ID, 每個 referral 有 300 分

    ReplyDelete
  14. Agnes, 30 分一個 game... 再儲吓啦,好快就有300分架勒 ^.^

    ReplyDelete
  15. Jennifer, 我應該只用過分換一個遊戲,其他基本上都係一出就 download, 都係免費或者比錢買 game... 同埋之前 yahoo 寫 blog 時好多朋友仔比 referral 分我,收倒過好多個 300 分 ^.^

    ReplyDelete
  16. 請問你有冇玩「陷入圈...偵探」呢?好難呀!Pls Help!!

    ReplyDelete
  17. 有無玩秘密裏屋敷?好多密碼解唔到 ><

    ReplyDelete
  18. Agnes, 秘密裏屋敷差唔多玩完,聽日 post 攻略

    ReplyDelete