Please click~~~

2/05/2012

iphone game: The Lost City (USD0.99)

前幾日完成了 The Secret of Grisly Manor 後,今朝買左同公司既出品 The Lost City.

故事內容:著明考古學家嫲嫲在主角小時經常跟他提及歷險故事,其中有一個有關迷失古城,據說迷城內的人能改變四季時節。原來嫲嫲年青時真的去過迷城,更從取走了一塊石頭,數十年後的今日,年老的嫲嫲想主角代她去古城歸還有神秘力量之石頭,於是,乖孫主角搭上歷險旅程。

依然有靚畫面,數十個場景,音效唔錯,亦係我鐘情之 puzzle + 推理遊戲,一步步解迷。遊戲一開始主角已抵達迷城,用住遊戲中提供既地圖加上提線,唔難玩,但路痴可能會頭暈:P 總括黎講USD0.99 好抵玩... 相對於 AppNavi USD1.99 既遊戲~

Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/the-lost-city/id414835676?mt=8



















4 comments:

  1. 仲有一個類似既game叫the secret of fathers simons,佢個版面同fire maple games出0個d差唔多,但要$1.99,應該都係0個類野~但我未dl.....

    ReplyDelete
  2. Thanks Jennifer, 得閒我去 look look sin ^.^

    ReplyDelete
  3. 今日更新加入咗中文呢,真的要玩多次(^_^)

    ReplyDelete
  4. Alex 多謝你話我知,聽日再玩多次先~

    ReplyDelete