Please click~~~

2/10/2012

AppNavi: 秘密裏屋敷 (2012年1月31至2月22日 期間限定)- 上篇 之 另一遊戲下載


純日文遊戲,目的係要人先 download 另一日文 apps " RaremetalWar ". Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/the-raremetal-war/id491265914?mt=8

據說,期間限定結束後,成功完成者可有 1000 points rewards.... 

如果唔識日文,下載呢個遊戲本身已經好有挑戰性,因為自己都唔識日文,靠中間既漢字估估吓... Next 完一輪,入完玩家名,第二版面有上下兩個欄位,下格係入邀請 ID, 方便既話,邀請 ID 請入我呢個 ucv4cUCO(因為我想睇吓係咪 1000 分係呢遊戲 referral 出黎)。完成登記,按左下角畫面,見中間出現一組橙色密碼:



拎完密碼(RaremetalWar 可以刪除),番 AppNavi 首頁,落到最底,見右下角橙色框  'New Point Page',click 入:


如果之前未於 'My Page' 設定 'email' 同 ‘密碼’,要先輸入,方可進入以下版面。再點 ’Promotions':


於 'Code' 欄位輸入 RaremetalWar 中取得的一組橙色密碼:


完成,可以正式開始玩。唔做完呢組步驟,秘密屋裏敷中就會不停 hang 機不能繼續進行遊戲。所以乖乖地先做功課啦...  


完成了,攻略見下篇~

13 comments:

  1. sarah, 唔好咁講,純分享~ 自己試左一輪,咁你地就就唔駛又嘥時間去撞一輪

    ReplyDelete
  2. 嗯嗯
    推荐你玩triple town
    好好玩的
    嘻嘻

    ReplyDelete
  3. 嘩!!6千幾分啊!!

    ReplyDelete
  4. thanks Sarah, 我轉頭去睇睇~

    ReplyDelete
  5. Alex, haha, 你唔講我都冇留意‘洩露左個分掭 :P

    ReplyDelete
  6. I type in your ID, but cannot register

    ReplyDelete
  7. 你好, 看了你的BLOG已一段時間, 你幫我逃出了很多次, 非常感謝.
    根據你的指示, 我在RAREMETALWAR中的登記程序中有點困難, 希望你能指教一下.
    在RAREMETALWAR中, 我在'名前入力'中入了我的ID, NEXT後選擇角色, NEXT完再入角色名, NEXT後在'招待ID入力'中入了你的ID, NEXT後是'最終確認', NEXT完再OK, 但是不能登記, 出現WARNING!, 我是否輸入錯誤? 請指教!

    ReplyDelete
  8. Hi Carmen, forgot about my ID la, u just skip it and have your game start, thanks alot for your kindness support~

    ReplyDelete
  9. forum話23/2 之後先會有1000pt

    ReplyDelete
  10. 玩完喇~ 無你既攻略我過唔到 :p
    不過我唔係好明"忍"字個度,點解正方=9 唔係=5呢?

    ReplyDelete
  11. Agnes 我試左5 唔得,再試出黎架咋:P

    ReplyDelete