Please click~~~

2/13/2012

中銀擠提?!

我家附近有間中國銀行,尋晚已經見一條長長的人龍,好多人用報紙雜紙+櫈仔放地上‘扮’排隊... 到左今朝,據聞人龍以幾何級數增長了....番公司睇新聞先知條龍係為左換新鈔票...

今日放工,見人龍再現,但由一條一人瘦小人龍變左做一條濶成十個八個人既加大碼肥龍。隨住排隊人數增加,警方亦加入大量人手維持跌序,仲用左無數膠紙圍住人龍,企圖阻止插隊。可惜,區區數十個警察又點敵得過幾千市民呢,你左邊鬧完唔好打尖,右邊又嘈:嘩,打尖呀... 再黎警察點名叫:你,你,你,幾點開始排呀,我頭先行過都唔見你,打尖呀?.... 嘈吵聲漫罵聲始起彼落,實情係一個人排開隊,朋友鄰居行過,一拖三,三拖九,條人龍以病毒擴散般的速度極速增肥,你話人地打尖咩,好老實,我敢講90﹪既人都係痴人條隊黎排,得啲老人家本身係一早自己排開,因為我尋晚見倒真正排隊既九成都係老人家。

其中一個警察,便裝,態度奇差,指住一班人話:排隊買錢,個個都痴痴地,賺得幾多錢呀,你地自己唔駛瞓搞到咁多警察陪你地唔瞓... 老老實實,比你地排唔代表排倒,等陣發現排到冇‘丑’你地唔好嘈呀... 之後指住個婆婆話:尤其係你呀,幾十歲人咁大年紀就番去瞓啦,排咩隊呀你....

我都明警察們可能做到發忟𢛵,但點都唔應該咁話個老人家囉!!阿 SIR, 你用吓腦唸,佢咁排一日分分鐘好過執一個月紙皮呀,做差人做到你痴左?!

仲有,呢啲係咪歧視先,排幾千蚊 iphone 我就冇聽聞過咁亂同會咁比警察鬧,歸根究抵,係中銀都冇諗過會咁多人排隊,冇好好安排,先搞到秩序咁差,排隊者何罪之有.... 除左有心尖既一群!

4 comments:

  1. 對呀,今日中午放工坐車經過時見人龍

    ReplyDelete
  2. 限量發售完畢,條街回復平靜,遺下一大堆垃圾....

    ReplyDelete
  3. 如果有得平租擺檔賺錢
    洗鬼做D咁既野咩
    而家就係唔得嘛!
    創業?我fuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. 一晚通宵排完賺千幾,好過抄新股

    ReplyDelete