Please click~~~

2/09/2012

利時商場 之 百物騰貴?

利時係我既最密 shopping 地點,初時十年八年前去既時候商場內好多獨特小店,但到左今時今日唔少都變左‘阿徐舖’,但呢個 style 又有幾多人 carry 倒呢... 而家去到,都係有目標地去某幾間相熟小舖,朋友形容為‘巡舖’。

話說,今日悶悶地又走左去,入左一間平時少入既舖,拎左一件黑色外套望,店員馬上上前介紹:呢件好抵,今日先做特價。我好奇一問:咁即係幾錢?店員回覆:一六八零,日本番架....(下刪數十字介紹)我聽完,呆幾秒再確定問多次:一六八零?店員答:係呀,啱既平多少少比你啦。

聽完,再摸摸同睇吓件衫,拒絕熱心店員試衫建議,走了。故事重點:件衫唔係大牌子或名牌子,質地一般,黑色一件簿身外套,冇款,冇特別,可能係我唔識欣賞,但响商場中一件外套賣到呢個價錢,我好想知係咪真係賣得出...

Shopping 覺得一件野抵唔抵好多因素,今時今日相信唔會有人因為冇衫著先去買,睇款,睇價錢,睇心情,睇 sales 態度之餘,個人會考慮地點。呢件衫放响連卡佛或者 I.T. 之類既地方,可能行既人覺得太平唔會睇,但係放响利時,咩人會買?真係好迷。

之前一次,睇倒件衫簿身米色上衣,店員表示件衫 HKD298,覺得 OK,但冇意欲買,放低,走了。幾日後,金百利,遇見100﹪一樣的衫,好奇睇吓幾錢,答案係 HKD499... 相似事件無數次,金百利同利時差唔多既 style 衫情況下,普遍都貴過利時好多.... 同樣推理下,件 一六八零去到金百利咪分分鐘過二千?

2 comments:

  1. 唔知係咪因為宜家d鋪租太貴,好多衫都賣到"天價",其實好多都係淘寶貨....我都少左出街買衫,d衫越薄越貴,奇怪...

    ReplyDelete
  2. 利時小地舖,據聞三萬幾蚊月租....

    ReplyDelete