Please click~~~

2/16/2012

誠徵義工攻略打手 (24/2-10/3/2012)

由於24/2-10/3 將離港工作,唔會得閒打機兼寫攻略,當中應該有兩個免費 game 會出, 有冇人有興趣代寫攻略? 

諗緊係每星期請兩位朋友寫,兩星期夾埋應該一共會有四篇攻略,寫完 email 比我,我 post 晒出黎,等大家投票出最好的一個:

奬品 AppNavi 價值 USD1.99 paid game 一個,得奬者自行選擇遊戲
**注意:會經 itunes 送 game, 但唔肯定 jailbreak 左既機會唔會有問題而收唔倒,收唔倒恕不負責

冇人回應既當我冇講過,建議作廢,只有一個人參加既自動當選,四個參加名額先到先得,以留言於此文先後為準。 



*******************************
名額狀況更新:
29/2 (即二月最後一個星期的AppNavi 免費遊戲) 1) Shadow  2) ________
7/3 (即三月第一人個星期的 AppNavi 免費遊戲)     1) GinSon   2) ________

my email address: dorstalk@gmail.com

Thank You~~~~ 

22 comments:

  1. 我28/2至2/3都要出trip,其他時間應該可以幫手
    希望唔好咁多密碼啦,我解密碼好渣

    ReplyDelete
  2. Thank you GinSon~ 你去邊到呀?

    ReplyDelete
  3. 文筆唔通順呢!

    ReplyDelete
  4. Thanks Shadow~ 你寫 29/2 嗰星期 中出既 free game 其中一篇丫 ^.^

    ReplyDelete
  5. Alex, 唔緊要架喎, 玩吓啫,我自問文筆都有問題,何況寫攻略唔太需要文筆架,haha 有冇興趣寫其中一篇?

    ReplyDelete
  6. 請問你係唔係少玩左 paid appnavi games? 我見近排你無post paid appnavi 攻略呀!

    ReplyDelete
  7. welcome,係呀,AppNavi 遊戲玩得多少少悶,之前買落太多唔抵既 paid game, 冇咩心機再比錢買黎玩,比人發現左添:P

    ReplyDelete
  8. Paid Game等多陣可能變Free Game....
    今週出左新Game啦 "The Cage of Envy", 新鮮的故事idea, 不過逃出的方法有點牽強

    ReplyDelete
  9. Paid Game等多陣可能變Free Game....
    < 係啦,最怕係咁!
    dor, 係因為我次次都差不多要睇你個walkthrough 先能逃出(現在的我比以前進步了很多,自己可以玩到9成,一成要睇你個攻略, hehe), 但最近的 "last night i was saved by a bike" 我只搵到五樣野,d 密碼又多(解密碼我最弱), 出唔到去 :(

    ReplyDelete
  10. Doris,

    今日得閒,寫左個攻略比你參考

    ReplyDelete
  11. Welcome 你咁講令我有 D 興趣買呢個 GAME 喎 :P

    ReplyDelete
  12. 我等緊遙控的逃脫嘅攻略呀,有無人寫呀?? 唔該晒!!

    ReplyDelete
  13. 我都係囉,阿dors走左真係慘呀.....

    ReplyDelete
  14. Dor, The Woes that Befalls me的攻略已發出

    ReplyDelete
  15. Remote Escape大家邊到有問題? 我可以幫下手

    ReplyDelete
  16. Ginson, 若你已玩完遙控的逃脫,不如你做個攻略出來啦!!幫幫忙啦,大家都在等,等,等.........好無癮!!

    ReplyDelete
  17. 雖然有d倒米,但睇住人地寫既攻略先啦
    http://tieba.baidu.com/f?kz=1433782661

    ReplyDelete