Please click~~~

10/01/2012

Movie: TED 賤熊 30

主角JOHN 係一個唔願長大既 KIDULT,細個時冇朋友,一日如願玩具小熊 TED 有了生命,成為 JOHN既唯一摯友。唯獨是 JOHN 長大後 TED 亦變成一個 ‘佬’,講粗口食大麻溝女無一不精,與 JOHN 齊齊幼稚地生活下去,而 JOHN 拍左四年拖既女友認為 JOHN 與 TED 一齊最終都只會一事無成,最終迫 JOHN 做選擇,要佢離開 TED。

TED 無奈獨立生活,去超市揾左份工,越亂黎越快升職;另一邊廂 JOHN 與 TED 雖然分開住了,但依然日日見面,令 JOHN 女友最終忍唔住要分手,但 JOHN 卻將責任歸于 TED 身上。中途殺出變態父子劫走 TED,TED 逃走時被撕爛了,MAGIC 消失,TED 變回普通公仔。此時 JOHN 女友終於明白 TED 對 JOHN 既重要性,許願 TED 能重生,最終當然大團圓結局。

公仔於一般人心中都係可愛既,戲中 TED 破格做一個‘佬’公仔,想以賤搶鏡,但其實佢只係與 JOHN 同時在成長。愛公仔之人,睇完唔知開心公仔成人了,或者覺得好彩我個公仔唔識郁同講野呢?


 


No comments:

Post a Comment