Please click~~~

10/24/2012

牛乳足膜

夏天八成時間出街都著涼鞋出街,結果,經過風吹雨打,日曬雨淋,腳底同腳面皮膚變得好糙糙,鞋‘烚烚’。

路過萬寧見有個足膜,第一次好有衝動買番屋企試。過程簡單,沖完涼,剪開包裝,將有藥水既襪形膠套套入雙腳,再著對襪,一個鐘左右沖洗,第一步驟完成。

做完足膜後第三日(即係隔一日),腳指位同腳板底開始甩皮,可以撕出。最勁既一塊差唔多有 5x2cm, 唔痛冇留血,撕吓撕吓,好爽,當然覺得痛就唔可以撕,會留血的。部份位置要再過幾日先可以撕出,幾日後腳底血現粉紅色澤,腳面效果相對冇咁明顯。完成甩板過程後至今差唔多一個月,效果仲 KEEP 倒, like~



2 comments:

  1. 我都好有衝動試,但我驚訓覺個陣甩到一床皮同埋會皮膚敏感

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Agnes, 我又冇甩到一床係喎,可能佢未甩已經比我撕晒出黎 :P 皮膚敏感又冇喎,我都係敏感人,但呢個我冇事 ^.^

      Delete