Please click~~~

9/17/2012

Movie: The Possession 陰魂轉讓

通常驚憟片都係 TRAILER 係全劇精粹,今次都係被 TRAILER 引去睇。劇情:細女買左個木箱,內有惡靈,一開木箱即被上身,老豆為救個女願被惡靈附身,最終嘛,得年青 JEWISH 神父出手相助,但又唔係大團圓得晒喎~

套戲好有驅魔人既感覺,温情戲份唔少,驚位好少,兩個女好入戲,最後隻魔好似魔介隻Gollum...

片尾唔知係咪有 hidden ending,由於我肚餓一彈字幕就彈起身走,但其他人八成坐晒响到.... 有人可以話番比我知有片尾既知話係講咩嗎?


2 comments:

  1. 片尾講到Jewish用左老豆既車去將個盒送俾Jewish既師傅, 點知行車途中俾架大貨車欄腰撞倒, Jewish當場死左, 然後有個人執左個盒, 即代表魔鬼又搵到另一個目標啦.

    ReplyDelete