Please click~~~

9/22/2012

iphone 5 騙案??

http://www.apple.com/hk/en/iphone/
話說星期三中午有人打黎,自稱係 3 既職員,問我要唔要 iphone 5, 我話要,佢話 : OK架勒,最遲十月初有機,到時再通知我。

今日,心血來潮,諗諗吓佢又唔知我要咩色, 16/ 32/ 64 GB 咁,佢留咩機比我呢?於是打上台問。結果係:冇紀錄,職員即刻幫我落ORDER,27 號有機拎。

到底星期三打黎話幫我留機既係咩人?佢點知我用 3?係騙案既佢又點解要呃我呢?全程我冇講過任何個人資料喔~ 好謎....

4 comments:

  1. 唔洗核實個人資料咁神奇?_?
    就算係騙案黎講都好謎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今日仲謎,有個自稱 3 職員既女子打比我,叫我 30 號去拎電話... 我話約左聽日架喎,你意思係改時間拎機?佢答我:呢幾日多人拎機,可能要等 6﹣7 個鐘,最好改 30 號去。我反問:當日訂機你職員話每日有限額,咁有限額又點解仲要等 6﹣7 個鐘?我夜晚 8 點先去唔通你通宵簽機?該女子只答我:咁你聽日番去拎機啦.... 越黎越謎....

      Delete
  2. 係咪D職員想盗用客戶個quota去買iphone?如果你話唔要機,過幾日再打上台可能話你已經出左

    ReplyDelete