Please click~~~

9/08/2012

撤回國民教育+++



http://www.blackpaper.com.hk/p/1664


國民教育搞邊科,只要留言吓新聞同時事,再唔係上網揾吓,肯定資料多到幾日幾夜都睇唔晒,在此不再多談。

到目前為止,身處香港,感受既係自由,安全同社會兼容性好大。社會容納各種聲音之餘,市民可以絕食,集會,反映民意。政府雖然掩耳不聞,你有你講,佢有佢選擇性回應,但始終市民可以去支持,去靜坐;雖然新政府總部就位於解放軍營附近,大家 ‘暫時’ 都唔駛驚會有鎮壓行動...  但點解會變成今日咁多人去絕食靜坐,完全因為政府莫視民意,完倒因為香港未推行國民教育!當日邊個話五十年不變?1997 至2012, 點計都未到期掛!

或者各位已經畢業多年,未婚,冇仔女又或者唔打算生仔女而會覺得國民教育係同自己無關,而呢個亦係我當初既感覺。但近日政府反應之差,不理民意,我行我素,揾人作出挑釁行為,ATV 不知所謂既節目,正正將本來置身於局外之人,如我,推向支持一班默默保衞香港既呢一群人。真心欣賞學民思潮等人既勇氣及對社會既承擔,佩報各位到場支持者既無私支持。感謝呢次行動令我再次見到香港人既美麗:團結,無私,冷靜,有思想。

然而,政府似乎低估左市民既反應,市民亦高估了民間力量。說到底,政治從來都係一個角力遊戲,現今情況就如雙方正响賭枱到賭大細,政府正正握有無限資金,等待市民一方一出錯就一舖清佢袋,總之危機四伏。此時此刻,各個議員,政府官員為保職位身份,邊個走出去講句公道話?請唔好再話市民學生被利用,明眼人都睇得出係無恥之徒在不停抽水!真正比人操控既根本就係香港政府!真正既國民教育唔係迫人愛國愛黨,而係培育國民良好既品格素質,有個人思想,而唔係教出一個個行屍走肉既國民!

政府總部既反國民教育集會,香港人網上既言論正正係一場活生生既國民教育課。無論大家去唔去政府總部,只都想有緣睇呢個 BLOG 既香港人 9 月9 號記得去投票,當然唔好投比民建聯,建制派呢啲已被洗腦既一群,否則佢地用蛇宴盆菜買番黎既鐵票令佢地一定當選,香港前途只會更灰暗。無論大家支唔支持國民教育科,香港確實要更多真心做野既人入局做野,而唔係一班亂吠,只知搞破壞,視議員身份為副業既人!國民教育只係第一部,仲係影響深遠既一步。大家再置身事外,下次未必再有機會置身事內!

Please safeguard Hong Kong, don't let go!

Love~




No comments:

Post a Comment