Please click~~~

7/02/2012

Kraze Burger American Dining Gourmet

六月某日於 isquare 行到攰攰地,走左入 Kraze 食下午茶,由於重點係揾地方休息,只叫了一個 burger + 2 杯飲品。餐廳連我地得三枱客,order 時 menu 中好多種 burger,對漢堡冇咩研究既我倆叫左侍應妹妹推介既最受歡迎 KB漢堡後專心休息。等食時上網研究吓,先知呢間係韓式既漢堡包店,但我到食完都唔知同美式有咩分別~

無聊時見枱上巨型 Tabasco (平日都係 mini size),隨手影吓 :


Order 後約十分鐘先上飲品 ﹣ 兩杯咖啡,無論凍定熱都係冇咩味的,凍咖啡仲超甜


之後,K.B. Burger 出場,份量唔算特別大,材料好多同埋都新鮮,芝士有少少溶夾埋有肉汁既漢堡扒都 OK好味,但個包卻略硬。


坐了差唔多一個鐘,埋單好似 HKD150 左右,比 BLT 平,但又唔覺得值。我會寧願番 Triple O's or MOS Burger 食。

No comments:

Post a Comment