Please click~~~

7/13/2012

多氏亂買:Estee Lauder Advanced Night Repair Eye

話說,家中有大量未用 skincare 及 sample, 全部都放於一個大盒中,一向打開就揾倒補給。點知上星期臨出發去台中先發現眼霜缺貨,只揾倒一支 sample 裝 Estee Lauder Advanced Night Repair Eye 同一包 Night Repair for 面(完全唔記得响邊到黎),唯有拎埋去用。

神奇既事發生左,一向鍾意捽眼既我都有淡淡既眼紋,用左一個星期,尋晚 facial 姐姐話我知:眼紋淡了.... 

反正要買眼霜,於事回家路上去 SOGO 買了。中途發生了個小插曲,就係 BA 小姐開緊單比我時有個‘客人A’路過,指住我手上支 Advanced Night Repair Eye 話要 2 支,BA 小姐表示叫佢等一等,客人A表示好趕時間,於是我叫 BA張單比佢先,我有時間可以等。轉頭客人 A問 BA 要贈品,BA送了一支細 sample 比佢。

客人A走後,BA開了另一張單比我,比完錢去拎貨,BA 小姐自動送上 6 包 sample,意料之外的小禮物,開心~


7 comments:

  1. 我其實已經用左2支sample size ANR但都好似冇咩用咁, 可能我自己都唔係好多紋 (我仲未3字頭:PPPP )
    但佢支double wear foundation堅好用, 真係防汗防油防水唔甩架, 而且遮暇OK喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. maryl 你講出左個重點.... 你仲細,唔駛用 Estee Lauder 住 :P

      Delete
    2. 其實本身我皮膚唔係太差, 係有D暗啞, 缺水同黑眼圈, 我天生皮膚黑所以成日好似未訓醒咁, 想有返D光澤

      尋日我去完書展出返MK個陣成隻落湯雞咁但用EL個foundation真係不脫妝, 但佢質地好乾身難推, 宜家我夏天用仲OK, 唔知冬天仲得唔得

      你仲有冇用神仙水呀?

      Delete
    3. 何解皮膚黑會似未瞓醒呢?我就係因為太白,一有色素/斑/ 印就好礙眼!!

      你講到隻 foundation 咁勁我都想試,我買左bobbi brown 聲聲 long last 既防水粉底,但對我冇咩用勒,半日就溶晒 >.<

      神仙水... 說來話長,我用左個幾星期開始出好多暗粒,自己又死多手去整變多左好多印,去左間針清好勁既 facial 清左幾次,暗粒冇左 9 成,皮膚感覺係比之前細緻左,但印就揮之不去。我幾年前其實都用過神仙水都試過一樣情況,轉頭就停用左。今次買時問過個 BA 佢話有人初時用會咁,捱過就無問題,所以堅持落去......我都唔知甘係好左定差左,又或者係咪得我先冇咁奇怪既反應。

      Delete
    4. 皮膚黑個樣係冇咁精神架, 我唔識講

      隻foundation我同同事都試過, 我同事好怕熱架但佢都冇溶, 我就額頭有頭髮遮住成日都冇油出
      之前fb有得登記拎sample, 不過d色都深唔岩你, 唔知佢有冇淺色sample呢

      至於神仙水, 我25歲用個陣真係出少左暗粒同d暗倉謝得好快, 皮膚好似真係好左咁, 不過果陣覺得貴, 用左一支就冇再用了
      我今年抽COSMOPOLITAN 10周年抽中左SKII禮物, 其中一樣野係神仙水, 咁就用返啦, 額頭暗粒係少左但面頰就多左好多暗粒, 暗倉就謝唔到, 唔知關唔關我自己身體問題, 因為我淋巴都唔係好順暢

      Delete
    5. 打錯野,係cosmo 27周年

      Delete
    6. 我用完手頭上幾支 foundation 去試吓 double wear 先 ~
      至於神仙水,我之前既問題同你一樣,出左好多 ‘石頭瘡’ 同暗粒要去美容院先清倒,但過左個幾月開始就冇呢個問題了...
      P.S.: 你唔話我知我都冇留意 cosmo 幾多年了 :P

      Delete