Please click~~~

7/15/2012

台中四日三夜之旅 2012 (2 of 3)

好多日冇寫 blog 了,繼續:

第二日行程,一早影左張全個行程最滿意既一張民宿境相,如相中所見,所謂民宿其實只係民營旅舍,由於响山上,酒店水準當然與一般飯店/酒店有差別。首先係冇冷氣的,但由於山上天氣相當涼,所以都唔覺得熱﹣


行完相,食個早餐





食完早餐,出發行山去。今日行程冇租車,全程用腳,見倒相中紅色 ’現在位置‘ 嗎?就响呢到一直行去地圖右上角既 ’青青草原‘~ 




雖則天氣都涼,行左個幾鐘其實都出晒汗,但沿途望吓風景,一班人講吓行吓睇吓景,路程都相當舒服:


 中途路過水果舖,全部係時令水果,7 月盛產水蜜桃,我地買左一盒 TWN800 既 8 個裝 (原價 TWN180 一個),真係好清甜又多水,好得~

好多間生果舖我地幫襯呢間,全因呢個特別店員


經過生果店後,經過幾百級樓梯先可以去到目的地。據說呢條路秋天係一片紅葉,好靚的

進入青青草原觀山木區附近,頗多木馬裝飾同風車

園內不少指示均以 ‘羊’ 為主題:

清景 7 月7 日開始一年一度既風車節 (至 9 月2 日),見滿山風車

要去今次主要目的地 ‘綿羊堡’,先要出左觀山牧區,由於門票包左綿羊堡,要免費再入番綿羊堡必須於出閘前於手上蓋章

離開觀山牧區後經後一段熟食及水果店就進入綿羊堡,再行過綿羊 SHOW 場地 (可以比錢騎馬,TWN100 行幾分鐘,其實都幾呃錢),開始見倒好多羊:

行行重行行,終於到左 ‘清境綿羊城堡’, 城堡內其實係紀念品舖:

城堡前白欄內就係 BB 羊,到達時剛好開賣 TWN20 一支既奶可以餵羊,但十數支,售完即止

離開了綿羊堡,走向一大片草地,草地上都係成年羊:

行了一段路,回望綿羊堡,好似响外國喔:

羊區內有糧食售賣機,TWN10 一份,一見有人行過羊咩就會走埋黎:


眺望落行上黎一段既山路,so amazing, 好耐冇行咁多路....  中間就係周末綿羊秀既地點,即係剃羊毛,查實以前睇過,一路睇一路都覺得隻羊其實好辛苦同好慘,比人剃完毛既羊仲好似想 ‘厘’ 埋唔比人見咁... 有機會都唔打算再睇...

行完清清草原,沿路落山覓食醫肚,食完後團友們都話好攰,決定番民宿休息。於是去 7 仔買左啲糧草,再番民宿食落山時買既水蜜桃,吹吓水咁又過幾個鐘。

第一晚 check in 時見有人食晚餐,望落好得,所以我地今晚都選擇留响酒店食。住客每住 TWN600,外客 TWN660,包一個主菜及任食沙律吧;只要沙律吧的話就只需 TWN300。我地 8 個人叫了 6 個餐 加 2 個淨要沙律吧,好夠食,因為個沙律吧有勁好味白汁意粉,飯,紫薑手斯雞,南瓜湯等,淨係食沙律吧已經好飽, 呢個係其中三個主菜:



其中一個豬手好多,大家對呢個晚餐都評價極高。食完飯,又吹一大輪水,回房執行李準備第二朝番台中市中心~

No comments:

Post a Comment