Please click~~~

7/16/2012

台中四日三夜之旅 2012 (3 of 3)

第三日,一早八點半包車司機準時到達接我地向台中市出發,訂酒店時見香格里拉老英格蘭好正,但都好貴,今次冇住但都想睇吓間酒店,於是請司機叔叔中途送我地去睇吓:


是日第一站,‘台灣中心’ 地標。查實只係一個金屬擺設,影張相就走得:


同場加映:歷來第一次公開我既相 ...  倒映一張~

第二站:紙教堂,台灣 921 地震重創後,日本送來代表祝福的禮物~

紙教堂成日門票 TWN100, 長者/小童 TWN 80,門票可以當現金於場內消費。一入教堂範圍有個小花園滿佈蝴蝶:

仲有唔少好得好靚既花:

紙教堂中既荷花池:

主角:紙教堂

教堂完部由紙製成,防震的~

第四站:日月潭,台灣著明八景之一

天朗氣清,正~

一行 8 人唔想等人等船,包左一隻船,一共 TWN3000,約一小時三十分鐘:

到日月潭指定節目:遊船河,開始~

船長連解說員,都幾型喎:

日月潭四周住了台灣邵族原住民,純種邵族人方可於日月潭岸邊居住及置業,目前只得 273 人。據說台灣政府為左保護原住民,純種原居民生一個 BABY 有約 6 萬蚊津貼:


日月潭名字由來:左邊似月,右邊似日,如下圖~

遊湖中途會送遊客上一個玄𡘾寺,係放了唐三藏舍利既一間廟。查實最著名既係島上所賣茶葉蛋,生意好到台灣稅控局都要查佢數。

日月潭中間有個島,叫拉魯島,相傳係邵族早先為左追一隻白鹿追到日月潭,繼需定居於此,呢個島亦係邵族既 ‘祖靈島’,指定時間同人先可以上島。島四周圍有人工草地,保護該島。詳細資料:http://www.sunmoonlake.gov.tw/TW/03000626.aspx


上岸地方係落船既潭另一邊,順道食左一餐邵族餐:


賣相 OK,味道..... 一般啦:

 台灣原住民圖示,目前只有 12 個原住民部族:

落船地點既四圍係邵族聚居地,四周好多小賣及食物店,不乏邵族吉祥物:貓頭鷹

第五站:鹿港,按司機所講,鹿港係台中最早開發既地方,查實似一個大型市場,街市咁,路見趣緻超大牛角包:

由於台中市天氣好熱,懶惰既我地決定麻煩司機開車於鹿港帶我地遊一轉。舊街街景:


快速遊完鹿港,再搭個幾鐘車到達台中市中心,中途去了買手信,再到酒店 check in:


多次遊台灣,對台灣酒店著實冇信心。所以寧願比貴少少住 Holiday Inn.... Express :P


望內環境相當乾淨企理,滿意。見倒個廁所冇?又係我最憎既磨沙玻璃.... 其實有辦法解決透明問題的,有興趣估吓冇?


去酒店放底行李後,再上車向逢甲夜市出發。沿途都塞車,實際距離其實唔遠,但都用左超過 45 分鐘先去到。街上好熱鬧,人山人海,每一檔都要排長龍,我地行左幾個街口,邊食邊買左好多 ‘外賣’ 番去,決定下場於酒店開餐:






由於人實在太多,又有小朋友同行,我地行左個多小時就約番司機上車,向最後一站:春水堂出發:


春水堂其實就係珍珠奶茶既發源地,講明先購票比錢再等飲品,堂食要等超碼一個鐘,外賣相對快,只等了十分鐘左右:


番到酒店大吃一輪,講吓鬼故,好快又一晚。瞓醒第二朝去左行書局,再經公園番酒店拎行李去機場。公園中有一棵好靚既榕樹,好大,好綠,好壯,見倒佢好開心:


公園內可以踩水上單車,但天氣實在太熱,冇咩人玩:


酒店側有間食豬手的店,據說好出名,我地離開前飽食一餐,都幾好味架:


酒店門口搭的士去機場定價 TWN500 一架車,40 分鐘就到,相當快。Check in 後於機場等呀等,佢竟然 delay 半個鐘... 响等既中途,各團友將身上所有錢响 duty free 買晒手信,冇財一身輕離開台中~

一家人輕輕鬆鬆過左四日,都相當舒服同開心

No comments:

Post a Comment