Please click~~~

6/25/2012

Califonia Fitnxxx

三年合約轉眼到期,舊年差唔多時間曾經有職員打黎‘命令’我續約,因為公司規定合約到期前一年前要續會,當時冇理佢,話咁快一年過去了....

下晝有個職員打黎,通知我合約就到期,通知我有個新 plan,我話唔得閒,佢話:咁我轉頭 whatsapp 比你丫,你得閒可以睇。五分鐘唔夠,果然收倒 msg, $9388 / 35 個月合約,all centers, 黄埔送 myoga free classes, 頭 30 名再送 $300 百佳 coupon & 特價 $1000 租 1 年鞋櫃。

呢個 plan 其實比我之前個 plan 仲抵,但 base on 我一個月做幾次 gym 既次數,做 gym 其實唔係必需品,本來打算唔理佢。誰知呢位先生好有心機,夜晚再 whatsapp 問我有冇問題,我答佢唔諗住,都係貴。呢位職員答:咁我聽日番公司睇吓有冇得再平少少比你丫,明天再話你知。

Join 與唔 join 理論上係一半半咁,朋友寸我攞張咭黎擺,但我又覺得二百幾蚊一個月去做幾堂 yoga 都抵番晒 (早年 join Pure Yoga, 月費 $499一個月任玩/ 1 center,上幾個月有個 sales 打黎話最新價係 $7xx.....)。唔知係咪堅會低處未算低呢?但可以講係,呢位人兄係呢幾年黎十幾個打黎 sell 既人之中最唔令人反感既一個 ^.^

2 comments:

  1. 哈哈,上面打幾個XX做乜,下面Labels都睇到,(^^)

    ReplyDelete