Please click~~~

6/17/2012

怪談異秀戰

有線電視逢星期六做 ‘怪談異秀戰’,比之前既怪談更吸引,十個參賽者都好大胆,好老實,佢地做好多野比我都未必敢去做,好似半夜三更瞓倌材,自己一個入鬼屋招靈咁。

一直睇梁思浩做怪談主持唔覺特別好,但早前換了 nel nel + cammi... 先發現梁思浩做有佢一套既凝聚力, 比較吸引。近期揾 ‘阿夢’ 做主持,都比之前既鬼妹樣女主持順眼多了~

Youtube 揾 異秀戰可以睇番部份片段... 


4 comments:

  1. 我每個禮拜都有睇呀~今次異秀戰做得唔錯,我覺得最堅係鬼強去墓園toilet入面對鏡梳頭,比我真係會嚇傻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, 我都係個個星期都追緊,唔知點解我鍾意睇女異秀多過男異秀,好似精彩啲咁 :P

      Delete
  2. 我冇有線呀,不過好想睇,喺邊可以睇返架?

    ReplyDelete