Please click~~~

6/05/2012

慢活

從小到大好多人同我講,講野慢啲,行慢啲,慢啲慢啲,唔好咁快。直到讀書做 presentation, 老師 professors comments 成日都有: too fast, slow down ... 自己一直唔覺得快係個問題,反而成日覺得:啲人 / 野 咁慢架...

多年前有次當年既 supervisor 同我做 appraisal,同我分析我 ‘快 ’ 之問題所在:

首先,係腦部運作其實比個腦仲快,好多時個口未講完上一句說話,個腦已經跳左去幾條街外,所以除左我講野速度太快之外,好大部份時間係我講野既內容中間會跳左好多內容,好似口數到 1.2.3....6.... 10 咁,個腦已經諗到百幾二百。都因為咁,我冇耐性同人解釋同教人,會好忟;而被我教既人都好辛苦,未必明我想講咩。

其次,係好易得罪人,因為個腦未諗清楚已經講左出口,有時冇惡意,但說者無心聽者有意情況下,後果可以想像。

第三,因為咩都想快,好多時唔會番睇文件, email 等等,變左好易錯,錯左又要改,因快得慢。

仲要個 side effect: 野食好快 ﹣ 對腸胃唔好,而近期已經見倒個 ‘果’,中醫調理中。

坦白講,supervisor 當年同我講完都條氣都少少唔順,但漸漸發現佢言之有理,一直儘力改善中,嘗試慢活,多年下來都有少少成績。

近日公事上遇倒一個與多年前自己既 ‘快’ 活翻版,感覺好得意 ^.^



6 comments:

  1. The art of slowing down. Good sharing. I have the same problem as you on the eating too fast.

    ReplyDelete
  2. 要快時需快,不用快時則慢,切勿急(而加上太多厭力及出錯

    正確說法應該是:快慢得宜

    ReplyDelete
  3. 我同你一樣,咩都想快,好多時因為覺得身邊好多嘢好慢而令自己好忟,我都要好好學習下"慢活"

    ReplyDelete