Please click~~~

4/08/2012

Happy Birthday... again~

尚有不足二十四個小時,又到一年一度的生日.

每年生日都會自我 review 一下,而今個生日,做左個中期檢討, 因為如果我有七十歲命,人生都行左一半...

自細我都好死好彩,唔太鍾意讀書又比我考試考得 OK,HKCEC/ HKAL 一直都無驚無險。雖然唔係名校畢業,但都叫讀完大學。任性但唔係含住金/銀鎖匙出世既我,中五暑假話要跟個同學去加拿大讀 summer course, 二十四考媽媽又比我去,自此開拓左我得閒就要離開香港既習慣。讀大學揀左一科冷門科,為的就係明正言順有一年去歐洲‘讀書’既機會,當然讀書為名,中間穿插大量長短途旅遊。

讀完書,順利揾倒第一份工,做左幾個月唔鍾意,轉了另一份,一做差不多做了十年。

大概年半前,我離開左一班差唔多共事左十年既同事同環境,離開既原因其實只係當刻有好深感覺我要離開,唔想再重覆做呢份工,想離開生命中呢個安全網,想去 explore 一下生命中其他既可能性... 一個隨心又任性,而又唔太多人會明白既決定。

決定辭職後,用左五分鐘打辭職信,老闆收到一刻都好錯愕,但尊重我既選擇。之後,我亦決定比自己一個悠長假期,預定半年。

無宗教信仰既我,其實一直都相信命運,相信生命係一場 programmed 既遊戲,一切無必要太計較,太執著,因為我自小長大既環境同際遇,發生過太多事堅令我感受倒‘整定’ 呢兩個字... 所以我一直都好隨遇而安,我好相信我一定會揾倒一份工,問題只係好唔好。當中都矛盾過:要揾番份人工有番咁上下但繼續好辛苦既工,咁我當初又何必要走;要揾份人工差過以前但冇咁大壓力,冇咁忙既工,但見過幾份類似既工都比人話我 over-qualified... 諗過係咪要做份假 CV 寫做十年 clerk 就算,anyway, 冇咁做過,始終相信係我既始終係我既~

半年過去,雖然越黎越發覺自己好有做宅女既潛質,hea 足半年仲未夠皮,反而係身邊既家人朋友不停問:點呀,揾工揾成點呀,想揾咩工呀...

家人朋友群眾壓力下開始揾工,見過幾份覺得幾好既都無消息,曾經一度好 down,好彩有輕度老人痴呆既我幾日後又唔多記得,又冇事再繼續上網揾揾工,間中見見工,繼續行街日飯既日子,而呢段時間我亦瘋狂打機,玩番多年冇玩既 Command & Conquer 等等電腦遊戲,同 AppNavi 既 games. 每到 AppNavi 差唔多出game 既日子,我就一早起身瘋狂 reload 睇有冇新 game, 一出game 就 9 秒 9 download 同打完佢,打完無聊去 forum 話比人知點過關,越答越發現好難揾番條題目之餘 forum 內都好亂,於是開始响呢個 blog 寫攻略,建立左一個屬於自己既秘密空間,識倒班好 sweet 好好既 ‘網友’ 們... 本來,我身邊其實冇人知道我寫呢個 blog... 除左我其中一個表妹因為一幅我响 facebook 同呢個 blog 都 post 過既數字油畫,同佢有睇過我呢個 blog 既同事無意中串連倒我就係佢表姐 .... 到宜家我都覺得呢件事好搞笑~

於呢段我人生中半退休既時間當中,AppNavi 既遊戲成為仲我每星期十分期待既節目。亦都因為响呢個 blog 寫攻略,好多人會留言比我,幸運地大部份既留言都係善意既,收到每一個留言我都會好開心 ^o^

相信最近幾個月都發覺我出攻略慢左,因為我 hea 左一年三個月之後我再次回歸朝九晚五既生活,番左一份 freelance 工。合約期本來到四月尾,本來打算做番幾個月宅女再揾工,但剛剛公司確定轉我做另一個 permanent post, 而我都幾鍾意個新 offer, 所以黎緊相信要正式告別我宅女既生活,但唔排除我會拎幾個月 no pay 假去hea 一排。

希望我黎緊既生活都繼續可以 hea 下去,希望自己同身邊既人都‘身體健康,開開心心’,呢啲就係我最近幾年既生日願望~

27 comments:

  1. Happy Birthday 多多^^祝你心想事成,最緊要身體健康,日日都開開心心

    ReplyDelete
  2. hea既時間十分重要,hea飽D!

    ReplyDelete
  3. 生日快樂呀doris,好羨慕你有甘既生活~可以hea下又做下野…幾多人都夢寐以求啦!不過你hea唔緊要呀千萬唔好消失呀我會掛住你咖哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jennifer~ 放心, 我短期內未有打算摺埋呢個 blog ^.^

      Delete
  4. Happy birthday, dor~~
    可以係人生中有段時間hea一hea真好,身邊都有d朋友都辭左工抖一下,好羡摹,我兩年前都試過辭工想抖下,不過最後衰貪心,比人加薪挽留,兩個月前又走去買層"窮人恩物"睇黎有排都無可能抖下。不過我係辛苦命,一放假就病,都係認命番工,蛇去打下脫逃Game。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks GinSon~ 大家人生藍圖唔同啫,可能我提早過左年幾退休生活,之後要遠架 :P

      Delete
  5. 生日快樂=]
    或者脫逃第一份工是脫逃遊戲既開始^皿^
    我都諗緊係咪應該要逃脫安全網~_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks 彌賽亞~ 雖然冇人知將來會點,但係我始終都相 no harm to try new things out,可能會發現另一片天地

      Delete
  6. 生日快樂!優皮仕大姐,您比有錢人更富有(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alex 我唔係優皮仕,都唔富有,只係金錢對我黎講 somehow 係數字遊戲,有就駛多啲,冇咪閒啲囉

      Delete
    2. 我其實係讚您心靈上嘅富足,勝過好多金錢富裕嘅人^_^

      Delete
  7. Hello!推介 "完美逃脫", really need ur help!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chinnie 我一開個 game 就彈 apps,玩唔倒喎

      Delete
  8. 生日快樂! 我同意你講法,做人最緊要開心,hea就要hea飽佢,身體健康先至最重要。

    ReplyDelete
  9. 這是我遲來的一句:生日快樂!
    希望你快快樂樂!還有,繼續寫Blog!因為,我都幾鐘意睇你寫嘅嘢嫁!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Annie~ 多謝你鍾意睇我亂寫 ^.^

      Delete
  10. 真係好,有決心逃出安全網,生日快樂

    ReplyDelete
  11. hi~~第一次留言!都係因為話navi既game搵到呢道!!超級正
    我都係岩岩quit左番工想hea一陣先~hehe,看到好有共鳴!!加油~

    ReplyDelete