Please click~~~

4/29/2012

AppNavi 收費熱~


出差回來,差不多一個星期都不在狀態,要處理公司一啲事情,好多晚都去還飯局債,打機時間著實不多,但每日都會 refresh 吓個 AppNavi 板面睇吓有冇新遊戲。

玩左年幾呢類遊戲,一星期出一個,間中玩吓當娛樂尚可,某程度會有期待等佢出新遊戲。但係近日 AppNavi 一星期內狂出多個收費 apps, 個個 USD1.99, 真係咁多狂熱份子個個 game 咁買黎玩?

AppNavi 既遊戲,最多玩兩至三次,玩完之後又有幾何會再玩?間中下載幾個收費 apps 我都 OK, 但冇可能追佢咁個個玩勒... 冇咁既精神同時間,同時佢呢個 ‘搶錢’ 模式令我有少少反感。

理智上明白人地開間公司出黎都係想賺錢,唔可以無止境咁出免費遊戲,所以之前都會比錢買支持吓。然而,玩左年多後,熱情減退,相信大部份收費 apps 都唔會比錢玩了。


14 comments:

  1. 其實網上都有呢啲攻略,有心嘅自已上網隨便Search吓就揾得到,不過今次真係出得密過頭(¬_¬),$1.99=$16港錢,我都係當飲咗杯珍珠奶茶咋( ´ ▽ ` )ノ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alex, 係呀,而家多左好多人出 AppNavi 既攻略勒,所以我唔寫其實都冇咩所謂 :P

      一個 game 當一杯珍珠奶荼,但一星期飲咁多杯好易肥架, hehe

      Delete
    2. 所以最近開始少飲咗,哈哈。

      Delete
    3. 而家可以用錢買 points 喎,你買唔買?

      Delete
    4. 好少Game要用,而且貴過用$買:(

      Delete
  2. 真係出得勁密,多到d名都唔記得邊個打邊個

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知邊個打邊個 game, 好多都好陌生了

      Delete
  3. 唔止呀~0係appstore搵"escape",可以見到好多app navi既game,以前好多既free game都變左要收$呀>"<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,AppNavi 等錢駛掛,直頭有搶錢既感覺

      Delete
  4. 我而家好吾鐘意AppNavi,AppNavi個bug(遊戲列表拉落去會閃退)
    由之前話整,整到而家都仲未整好,得個講字
    仲有將d全部free game變曬變做收費game,令我好反感,咁等錢洗咩
    以前都會買下佢d收費game,而家禁入去既意欲都冇,淨係得閒玩下free game

    ReplyDelete