Please click~~~

4/30/2012

運氣話黎就黎

到底命運決定性格,定性格決定命運?個人向來信命,每年都會去睇流年,唔睇過總會唔安樂,但睇完又唔見得會改變任何野,呢啲咪矛盾囉。但係做左咁多年人,總有好多野不可不信‘邪’,有運咩都得,冇運做咩都死:

朋友公司有位同事 A,人品無問題,對人熱情,但欠缺運氣與冇人緣,工作能力唔算差,但做嗰樣錯嗰樣,四周與’他‘合作過的人個個負面評價,對“A” 避之則吉,個個對 “A”冷言冷語以對,“A”了無樂趣,最終辭職作結。“A”表示,之前幾份工從未遇過如此環境,本來一直事事順意,運氣一向不錯,但舊年轉工開始感覺所有野都 180 度轉變,運氣離“A”而去了?

朋友同事 B,無過人材幹,工作幾年平平無奇,但突然無咩貢獻與業績時,突然開始扶搖直上,成日做錯事,但次次平安避過,有人幫 “B” 善後是也,“B” 至今依然開心過著每一日 ﹣ 運氣話黎就黎?

朋友 C,工作上戰鬥力強,早年加入某大公司,順風順水,唯公司突然撤離香港,“C” 於幾年前加入現公司,發現誤上賊船,一人要身兼多職,多勞但唔多得,剛剛加人工更發現連 reception 人工都加得比自己多,朋友氣頂之餘只有無奈接受。朋友加入新公司時間,與多年前算命師傅預言五年大運結束,時間相當一致...

朋友 D, 在同一間公司工作超過十五年,無甚功過,一向無求,只想穩定生活,嫁個好老公,老闆一向對 “D” 不錯,“D” 亦安於現狀。無奈天降横禍,“D”工作上一次失誤被扁為罪人,一失足成千古恨,“D” 心灰意冷,心思思想辭職另找新天地,但十五年井底生活,現在令 D 寸步難行。到底係 “D” 運氣完了,或者運氣剛剛開始?有待時間証明。

朋友 E 一直安於舊工作,一日復一日番工放工。突然獵頭公司上門,叫朋友見工去,“E”本住一試無妨心態,成功取得新工,進入經理級別之餘人工三級跳... 時也命也

也許用運氣形容所以事係誇張左,如果真係番工番到心灰意冷,好唔開心,轉轉環境見見外面世界未必係壞事... 雖然... 冇人可以担保新的比舊的好。

總相信,時間到了,運氣來了,一切就會變好的... The best is yet to come~

4 comments:

  1. 真係幾睇運
    我搵工上搵工網無乜想做既工
    但上某Group發一發言就有人主動搵我@w@
    但我唔信命= =
    遇上惡運,則準備好迎接好運,或做點事轉運

    其實在於番工為乜,為錢?為成功?為保持生活?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucky you~ Keep lucky~~~ 番工為咩,呢個題實在太大,得我得閒開篇 blog 討論吓~

      Delete
  2. 我覺得返工首先為為左錢, 到搵到咁上下就為保持生活,再之後就係為成功, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 保持生活... 呢句野真係好大... 人工越多越貪心,基本生活所需既彈葯無止境增加....

      Delete