Please click~~~

4/29/2012

唉瘋快瘋了...

話說,本人手機尚停流於 3GS 階段,一直想等 iphone5 出先轉機,但近日部電話開始 ‘作病’,試過幾次電話响時電話不停震,但冇畫面,唔知點接電話。最後強行關機,再開,但開機後數分鐘都揾唔倒訊號。試過電話另一端根本聽唔倒我講野,redial 幾次... 最終 whatsapp 作結。

身邊有朋友紛紛轉用 Samsung,好似都幾好喎,雖然有少少 iphone 情意結,但又唔想換 iphone 4/ 4s,如果响 iphone 5 面世前部 3GS 真係挨唔住,真係可能轉投 Samsung 陣營了 ...

8 comments:

  1. 三星5月3號會發表新手機,市場預期會係Galaxy S 3,所以最近三星現有型都有降價促銷,相信到新機發布後價格下調會更利害。

    因為工作關係經常轉換手機,以體驗而讑,Sony 摩記 or Htc 嘅QC其實會好過Samsung,但行貨外型就以Samsung效為好睇。但呢啲牌子行機海戰術,出機出得太快太多,同一時間幾款同廠,表面上消費者係可以有更多選擇,但實情款款性能差唔多,只係屏幕尺寸同外觀有些微分別,有時都唔知點揀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alex.... 你份工係咪負責試新機架 :P

      Delete
    2. 算係副業,啲機要還,雖然鍾意可以買咗佢,但有部GSII俾我玩到要交返原廠換底板:P

      但自已部私伙係iPhone4,不經不覺用咗接近兩年,仲要係第一次用iPhone,最初因為用開Apple啲電腦,貪佢同廠對Mac兼容度較高,用落發現真係有比較,呢兩年試咁多手機,無一部能令我放棄呢部機呢。

      Delete
    3. 我鍾意部 iphone 都係因為部 macbook air, heheee

      Delete
  2. 我都有iphone情意結.以前未用呢種電話時覺得唔用都無咩0者,所以出3gs時最終都係買番普通電話.但後期連話唔用既人都換左iphone,最終我部電話用左4個月就換左iphone啦>"<用左之後就覺得如果無左既真係好唔方便...我唔係覺得iphone特別好,但佢的確係最易上手.同埋未有呢類電話前已經好多人話韓國機唔好,而且alex講得岩,好多時都係為出而出,其實大部份都係一樣,好似局你要買佢.因為iphone根本無可能咁出,samsung咁做就係想用呢種方法打擊iphone~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 電話已經變埋收音機,MP3,video player, 遊戲機兼容既一個儀器。搭車响街,大部份人都‘總有一部响佢手’... 自己都唔例外,開始比佢控制住了

      Delete
  3. 我都係停留係3GS, 本身4月頭約滿都想出4S但又好似唔抵所以都等5
    不過部機up左ios 5之後真係鈍左好多, 慢到有時想掉機

    試過男朋友部samsung, 我都係覺得iphone好用d因為夠簡單易用

    我當初出3gs個陣用左一個月無端端爆mon搞到換左部翻新機俾我 :'(
    所以我呢部機本身都唔知用左幾耐既.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. maryl, 我用緊呢部係第四 3gs 勒, 因為頭幾部都响保養期內,但換番黎既就變左翻身機,trade 出去冇咁值錢架 >.<

      Delete