Please click~~~

12/26/2011

Twilight Saga: Breaking Dawn (Part I) 吸血新世紀4破曉傳奇上集

平安夜晚睇左呢套 吸血新世紀4破曉傳奇上集,劇情都拖得好長,Belle & Edward 終於結婚了,而 Bella 為左生個 Immortal vampire baby (Renesmee Cullen) 變到皮包骨,好似道友咁,化粧特效真係好強~ 最終 BB 出世了,Edward 為左救垂死既 Bella 為佢注入彊屍毒液,而 Bella 神奇地死而復生仲瞬間增肥同化埋粧。

今集慳水慳力,主要場境係兩間大屋,森林同埋個婚禮現場,數場狼人同彊屍追逐打鬥場面,其他主要係講講講。

只好希望下集會更精彩。

7 comments:

  1. 又介紹你一個game. Escape panada, okay易,但係幾可愛!

    ReplyDelete
  2. 出左新game喇~我剛剛先dl^^

    ReplyDelete
  3. 聽講appnavi聽曰會暫停,錦米得—曰玩羅

    ReplyDelete
  4. 逃了!第一次唔使 dordor的功略^^

    ReplyDelete
  5. Chinnie - Escape panda 完過了,Thanks~

    ReplyDelete
  6. Agnes/ Wilson, 我估佢 holiday 既意思只係會冇新遊戲.... 大家都可以正式放假唔駛心掛掛打機了:P

    ReplyDelete